اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ثبت 99 درصدی کتب درسی مقطع ابتدایی در زنجان

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه ثبت‌نام کتب درسی دانش‌آموزان در دوره ابتدایی بیش از 99 درصد محقق شده است، گفت: استان در این زمینه در رتبه دوم کشوری قرار گرفته است.

ثبت 99 درصدی کتب درسی مقطع ابتدایی در زنجان

حسین حسنلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ۹۱ درصد از سفارش کتب درسی در سطح استان انجام شده است.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان زنجان عنوان کرد: سایر دانش‌آموزان برای دریافت کتب درسی باید به سامانه مراجعه و سفارس خود را ثبت کنند.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان تا آخر امروز شهریور مهلت داشتند تا سفارش خود را در سامانه ثبت کنند، خاطر نشان کرد: ثبت سریع‌تر سفارشات موجب توزیع مطلوب کتب درسی می‌شود.
حسنلو با اشاره به اینکه ثبت‌نام کتب درسی دانش‌آموزان در دوره ابتدایی بیش از ۹۹ درصد محقق شده است، گفت: در این زمینه در رتبه دوم کشوری قرار داریم، البته کتب درسی دوره ابتدایی و متوسطه اول در استان زنجان توزیع شده است.
معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه در هفته جاری کتب درسی متوسطه دوم در استان زنجان توزیع می‌شود، گفت: تا آخر هفته توزیع کتب درسی دانش‌آموزان اعلام شده در نواحی به پایان می‌رسد.
وی با بیان اینکه در زمینه توزیع کتب درسی در سطح فنی‌و‌حرفه‌ای، متوسط دوم و کار و دانش که انتخاب رشته اواخر شهریور انجام می‌شود نواقصی وجود دارد، گفت: دانش‌آموزان هر چه سریع‌تر نسبت به ثبت سفارش کتب درسی خود اقدام کنند تا مشکلی در توزیع به وجود نیایید.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول