اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

ستاره‌های ناکام زیدان احیا شدند؟ / آمار فوق‌العاده بیل و هازارد در تیم ملی

2 ستاره بزرگ رئال مادرید که با زیدان نمایش خوبی نداشتند، از زمان آمدن آنچلوتی نمایش آنها بهتر شده و می‌توان گفت احیا شده‌اند.

ستاره‌های ناکام زیدان احیا شدند؟ / آمار فوق‌العاده بیل و هازارد در تیم ملی

به گزارش خبرگزاری فارس، گرت بیل شب گذشته در تیم ملی ولز یک شاهکار بزرگ به راه انداخت و با یک هت‌تریک دیدنی برد مهمی برای ولز بدست آورد. حالا ولز امیدوار شده که با کسب رتبه دوم در مرحله گروهی انتخابی جام جهانی برای اولین بار مسافر بزرگترین رقابت فوتبال در عرصه ملی شود. 

تیم ملی ولز در چارچوب هفته پنجم مسابقات انتخابی جام جهانی مقابل بلاروس روز گذشته به برتری 3 بر 2 رسید و به بالای جدول نزدیک شد. در این گروه بلژیک با 5 بازی و 13 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های چک با 5 بازی و 7 امتیاز، ولز با 3 بازی و 6 امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند. تیم اول مستقیم به قطر سفر خواهد کرد و تیم‌های دوم باید در پلی‌آف مهم به رقابت بپردازند.


نمایش درخشان گرت بیل در روز گذشته مقابل بلاروس / 3 گل و کسب 3 امتیاز ارزشمند برای اژدها

گرت بیل شب گذشته برای ولز هت‌تریک کرد و با گل خود در دقیقه 4+90 به ستاره بزرگ این روزهای فوتبال بدل شد. او که در رئال مادرید نیز عملکرد مثبتی از خود به ثبت رسانده بسیاری را امیدوار کرده تا به کیفیت سابق خود بازگردد. ستاره ولزی تحت هدایت زیدان به یک نیمکت محض بدل شد و اصلا نتوانست توانایی‌های خود را نشان دهد. البته او بیشتر مواقع مصدوم می‌شد ولی به نظر می‌رسد در این 2 سال اخیر متحول شده و حالا با آنچلوتی قرار است احیا شود. 

بیل شب گذشته آمار فوق‌العاده 73 لمس توپ، 7 شوت، 3 شوت در چارچوب،‌3 گل،  برنده 8 دوئل تن به تن،4 ارسال و برنده 4 خطا را به ثبت رساند و بسیاری را به خود امیدوار کرد.

از طرف دیگر ادن هازارد نیز عملکرد عالی از خودش به جا گذاشت و توانست پس از مدت‌ها گلزنی کند. او شب گذشته مقابل چک، 7 موقعیت گل ایجاد کرد و با 3 دربیل موفق، یک گل، 63 لمس توپ و برنده شدن در همه دوئل‌های تن به تن به بهترین زمین نام گرفت.

هازارد نیز با آمدن آنچلوتی کیفیتش بهتر شده و انتظار می‌رود او نیز متحول شود. البته هازارد برای رسیدن به درخشش بی‌نظیر دوران چلسی نیازمند زمان است و باید دید آیا آنچلوتی با کمک پونتوس می‌تواند نام این بازیکن را دوباره بر سر زبان‌ها بیاندازد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول