اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

انتقام‌گیری خواستگار ناکام در اینستاگرام/ متهم دستگیر شد

رئیس پلیس فتای استان سمنان از دستگیری فردی خبر داد که پس از ناکامی در خواستگاری با استفاده از بستر شبکه اجتماعی اینستاگرام نسبت به هتک حیثیت شاکی پرونده اقدام کرده بود.

انتقام‌گیری خواستگار ناکام در اینستاگرام/ متهم دستگیر شد

سرهنگ محمدرضا فدائیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: در پی وصول یک فقره پرونده قضایی به پلیس فتا با موضوع هتک حیثیت، رسیدگی به آن در دستور کارآگاهان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: برابر مستندات ارائه‌شده توسط شاکی پرونده مشخص شد که متهم یا متهمان با استفاده از بستر شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به فحاشی، تهدید، تهمت و افترا و در نهایت هتک حیثیت شاکی پرونده شده‌اند.

رئیس پلیس فتای استان سمنان در راستای شناسایی این متهم گفت: بر اساس مستندات ارائه‌شده و طی انجام اقدامات تخصصی، متهم در اطراف پایتخت شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی احضار شد.

فدائیان ادامه داد: متهم پس از حضور در پلیس فتا در ابتدا سعی در گمراه کردن روند جاری پرونده را داشت که با هوشیاری کارشناسان و ارائه ادله دیجیتال انکارناپذیر لب به سخن گشود که خواستگار شاکی پرونده بوده و انگیزه خود را اختلافات در این راستا بیان کرد.

وی تصریح کرد: کاربران فضای مجازی به‌هیچ‌عنوان نباید از بسترهای مجازی در اختیار برای انجام اعمال مجرمانه استفاده کنند و بر اساس قانون هتک حیثت جرم بوده و مجازات لازم برای آن تعیین شده است.

رئیس پلیس فتای استان سمنان خاطرنشان کرد: افراد در صورت بروز مشکل در فضای مجازی می‌توانند با مراجعه به پلیس فتا از مشاوره‌ها و راهنمایی‌های کارشناسان این پلیس در جهت رفع مشکلات احتمالی استفاده کنند یا با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir و یا با شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ درخواست خود را ثبت کنند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول