اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ملکیان:‌3 بازیکن پول را به منافع تیم ترجیح دادند/اسماعیلی جایی در استقلال ندارد/مددی به کارش ادامه می دهد

رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: برای بازیکنانی که راهی امارات نشدند مادیات مهمتر از عشق و تعصبی بود که صحبت می‌کردند.

ملکیان:‌3 بازیکن پول را به منافع تیم ترجیح دادند/اسماعیلی جایی در استقلال ندارد/مددی به کارش ادامه می دهد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌اعضای تیم فوتبال استقلال شب گذشته راهی امارات شدند و در این سفر بازیکنانی نظیر رشید مظاهری، حسین مرادمند و محمد دانشگر این تیم را همراهی نکردند. بعد از این اتفاقات حواشی بسیار زیادی ایجاد شد بخشی هواداران استقلال مدیریت را در این اتفاق مقصر دانستند اما بخش دیگری علیه این بازیکنان موضع‌گیری کردند.

خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، به همین بهانه با اصغر ملکیان رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال صحبت‌هایی را انجام داده که متن آن را در زیر می‌خوانید.

فارس: از اوضاع و احوال باشگاه استقلال صحبت کنید که به نظر می‌رسد شرایط خوب نیست چون چند بازیکن تیم شب گذشته به امارات سفر نکردند.

به هر حال تیم اعزام شده و اگر این نفرات نرفتند پول را به منافع تیمی ترجیح دادند. برای این آقایان مادیات مهمتر از عشق و تعصبی بود که صحبت می‌کردند و با عدم سفر به کشور امارات و همراهی تیم این موضوع را نشان دادند.

فارس:‌به هر حال قرار بود باشگاه استقلال مطالبات بازیکنان را پرداخت کند. کی قرار است این اتفاق رخ بدهد؟

مطالبات بازیکنان طی یکی دو روز آینده پرداخت خواهد شد هماهنگی‌ها صورت گرفته و با یکی دو روز تأخیر نسبت به وعده‌ای که کرده بودیم این اتفاق رخ خواهد داد اما از نظر ما بازیکنی که فکر و ذکرش مسائل مالی باشد نمی‌تواند برای استقلال مفید واقع شود. اگر بخواهم در مورد مشکلات صحبت کنم شاید بقیه بازیکنان هم همین شرایط را داشتند اما چطور آن 27 نفر دیگر با تیم اعزام شدند و فقط این سه نفر نرفتند. خبر دارم که بقیه بازیکنان هم دچار مشکل هستند و حتی دو نفر به صاحبخانه‌های خود چک داده‌اند.

فارس:‌یعنی آنها با تیم اعزام شده‌اند اما مشکلاتی هم داشته‌اند.

بله، دو بازیکن با من صحبت کردند و گفتند که به صاحبخانه خود چک داده‌اند من از آنها خواهش کردم چند روز صبر کنند تا چک آنها پاس شود. حتی گفتم اگر نیاز است خودم با صاحبخانه‌های آنها تماس می‌گیرم مطمئناً مشکل مالی استقلال حل می‌شود اما برخی بازیکنان نباید تمام ذهنیت خود را به مسائل مالی گره بزنند.

فارس:‌با فرهاد مجیدی در مورد شرایط استقلال صحبت نکردید؟

چرا، صحبت‌های زیادی انجام دادیم. نظر او این بود که استقلال 8 روز زودتر به امارات سفر کند و همانطور که می‌دانید تیم‌ها معمولا 4 روز زودتر از بازی راهی محل برگزاری مسابقه می‌شوند ما موافقت کردیم تیم 4 روز زودتر برود و چون سرمربی تیم درخواست بازی تدارکاتی و این مسائل را داشت سعی کردیم شرایط را فراهم کنیم. برای مسابقه مهم با الهلال پرواز چارتر گرفتیم، شرایط را برای حضور بازیکنان در CIP فراهم کردیم و تا لحظه آخر پیگیر امور خروج آنها از کشور بودیم. همانطور که گفتم مطالبات آنها هم به زودی پرداخت خواهد شد.

فارس: صادقانه بپرسیم آیا مدیرعامل باشگاه کرونا گرفته است؟

آقای مددی چند روزی در بیمارستان بستری بود و البته باید اشاره کنم همسر او نیز به کرونا مبتلا شد و بعد از پشت سر گذاشتن چند تست مدیرعامل باشگاه روز گذشته از بیمارستان مرخص شده است. خوشبختانه تست او هم منفی شده و مشکلی برای ادامه کار ندارد.

فارس: آیا مددی در استقلال می‌ماند؟

بله، او کارش را انجام می‌دهد و مشکلی هم ندارد.این صحبت‌هایی هم که مطرح می‌شود فضاسازی است که شما بهتر می‌دانید از چه جهت‌هایی رقم می‌خورد.

فارس: عدم حضور مظاهری در امارات باعث شایعه فسخ قرارداد این بازیکن با استقلال و پیوستن او به تیمی مثل هوادار شده است واکنش باشگاه نسبت به این موضوع چیست؟

این بازیکن خودش اصرار داشت در استقلال بماند و وقتی اصرار او را دیدیم گفتیم بهتر است تا امسال هم در استقلال حضور داشته باشد ولی ظاهراً او هر روز یک حرف می‌زند و مشخص نیست تکلیف وی چیست.

فارس:‌ تکلیف فرشید اسماعیلی و تمدید قرارداد این بازیکن چه شد؟

همانطور که قبلاً گفته‌ام این بازیکن جایی در استقلال ندارد و حتی در جلسه هیأت مدیره مصوب کردیم که وی از استقلال جدا شود.

فارس:‌اما فرهاد مجیدی اعلام کرده به این بازیکن نیاز دارد و از باشگاه خواسته تا قرارداد او تمدید شود.

در هر صورت همانطور که گفتم این بازیکن جایی در استقلال ندارد و فکر می‌کنم عملکرد وی از نظر فنی برای خیلی از هواداران مشخص است.

فارس:‌شما گفته بودید قصد جذب مهاجم فوق حرفه‌ای را دارید و این بازیکن بعد از بازی با الهلال به تیم اضافه می‌شود...

به هر حال شرایط به شکلی پیش رفت که او به دیدار با الهلال نمی‌رسد. البته ما برای جذب این بازیکن روی لیگ برتر حساب کرده‌ایم چون تأکید می‌کنم او یک  مهاجم قوی و حرفه‌ای است و استقلال هم نیاز دارد بازیکنی در اختیار داشته باشد که مؤثر باشد.

فارس:‌اما گفته می‌شد شما قرار است جووینکو را بگیرید.

نه؛ اینکه ما با چنین بازیکنی مذاکره‌ای کرده باشیم و مورد تأییدمان باشد صحت ندارد و چنین موضوعی درست نیست چون ما مذاکره ای با وی نداشتیم.

فارس: تکلیف گابریل پین دستیار مجیدی چه شد؟

قرارداد این مربی ارسال و نهایی شد و اگر مشکلی نداشته باشد امروز یا فردا به اردوی تیم در امارات اضافه خواهد شد.

فارس:‌ سفر پرویز مظلومی به امارات باعث انتقاداتی شده و خیلی‌ها از این موضوع ایراد گرفتند واکنش شما به این صحبت‌ها چیست؟

مظلومی نماینده هیأت مدیره در کشور امارات است چون با وجود اینکه ویزای من آمده بود اما به دلیل مشغله نمی‌رسیدم که در امارات حضور پیدا کنم. مدیرعامل باشگاه هم با توجه به شرایط جسمانی و اینکه ممکن بود خدایی ناکرده حضورش در کنار تیم باعث انتقال بیماری شود، در تهران باقی ماند. به هر حال باید یک نفر از هیأت مدیره به امارات سفر می‌کرد و آقای مظلومی در امارات جور ما را می‌کشد.

فارس: صحبت خاصی باقی مانده؟

جا دارد از وزارت ورزش و شخص آقای خسروی تشکر کنم که در این دو روز زحمات زیادی برای استقلال کشید. حدود 11 بازیکن ما مشکل خروج از کشور داشتند و با پیگیری‌های وزارت ورزش و مقامات مسؤول دراین وزارتخانه در دقیقه 90 مشکل سفر بازیکنان حل شد که جا دارد از همه آنها تشکر و قدردانی کنم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول