اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

صحبت‌های جالب رکورددار ماراتن از حضور در کنیا/ وقتی برای دویدن «کوک» می‌شوید!

رکورددار ماراتن کشورمان به نکات جالبی از حضور در اردوی آماده‌سازی کنیا اشاره کرد.

صحبت‌های جالب رکورددار ماراتن از حضور در کنیا/ وقتی برای دویدن «کوک» می‌شوید!

محمدجعفر مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد حضورش در کنیا و اردو در این کشور اظهار داشت: چیزهای زیادی از حضور در این کشور یاد گرفتم و در مدت زمانی که آنجا بودم، دیدم که آنها چطور برای قهرمان شدن در جهان و المپیک تمرین و کار می‌کنند. هر روز از صبح زود دویدن آغاز می‌شود و در دو نوبت حدود 35 تا 40 کیلومتر دوندگی داشتیم.

وی ادامه داد: شاید برای ما جالب باشد، اما آنها از صبح که بیدار می‌شوند انگار کسی برای دویدن کوک شان می‌کند و خستگی ناپذیر در حال دویدن هستند. علاوه بر خودشان دوندگان زیاد دیگری هم از سایر کشورهای دیگر جهان برای اردو به کنیا می‌آیند.

رکورد دار ماراتن ایران عنوان کرد: زمان دویدن هم از 4:30 بامداد آغاز می‌شد. روزهای اول سوالم این بود که مگر کسی در این زمان برای دویدن آماده می‌شود، اما زمانی که در محل تمرین حاضر می‌شدم، می‌دیدم حدود 2 هزار نفر از دوندگان حرفه‌ای خودشان را آماده کرده‌اند. تعجبم هم از این بود که هیچ صحبتی میان آنها وجود نداشت و تنها تمرکزشان روی تمرین بود، شاید هم رمز موفقیت‌شان همین باشد.

مرادی در مورد هزینه‌هایش گفت: تمام هزینه‌هایم بر عهده اسپانسر بود و هیچ پولی از فدراسیون یا کمیته برای اردو دریافت نکردم. 

وی در مورد اینکه حمید سجادی از قهرمانان دوومیدانی به عنوان وزیر ورزش انتخاب شده است، گفت: اینکه او خودش ورزشکار بوده، خیلی می‌تواند برای ما خوب باشد، چون دغدغه ورزشکاران و قهرمانان را متوجه می‌شود و به راحتی می‌تواند شرایط را درک می‌کند. با این وضعیت امید زیادی به بروز اتفاقات خوب در ورزش به خصوص دوومیدانی داریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول