اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

عسگری: فقط به قهرمان باختیم/ از داورزنی می‌خواهم به احمدی و هاشمی پاداش ویژه بدهد

سرپرست تیم والیبال نوجوانان کشورمان گفت: با داورزنی صحبت خواهم کرد تا پاداش ویژه‌ای برای احمدی و هاشمی درنظر بگیرد.

عسگری: فقط به قهرمان باختیم/ از داورزنی می‌خواهم به احمدی و هاشمی پاداش ویژه بدهد

رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد کسب عنوان سومی رقابت‌های قهرمانی جهان توسط تیم والیبال نوجوانان کشورمان اظهار داشت: ما از دی ماه سال 99 کارمان را شروع کردیم. متاسفانه مسابقات آسیایی برگزار نشد و کار برای ما سخت شد. رقابت‌های باشگاهی با پیشنهاد داورزنی برگزار شد تا ما توانستیم تعداد زیادی از بازیکنان را شناسایی کنیم.

وی ادامه داد: در این بین استان‌ها هم بازیکنان مستعد خود را معرفی کردند و در نهایت تا 960 بازیکن را مورد ارزیابی قرار دادیم. در تاریخ 14 فروردین ماه نفرات نهایی ما انتخاب شدند و کار اصلی‌مان از همان زمان آغاز شد. حدود 4 ماه و نیم زمان واقعی داشتیم که برای مسابقات قهرمانی جهان آماده شویم.

سرپرست تیم والیبال نوجوانان کشورمان عنوان کرد: شک ندارم اگر مسابقات قهرمانی آسیا برگزار می‌شد رنگ مدال تیم ایران هم در مسابقات جهانی تغییر می‌کرد. ما دو بار به قهرمان مسابقات و به کم تجربگی بازیکنان باختیم، اما با این حال چیزی از شایستگی بازیکنان ایران کم نمی‌شود.  

وی درمورد غیبت مهدی احمدی، فیزیوتراپ و مهدی هاشمی، بدنساز تیم والیبال نوجوانان کشورمان در مراسم اختتامیه مسابقات جهانی و دلخوری آنها از عدم دریافت مدال اظهار داشت: من مدالم را به امین شاکری، آنالیزور تیم تقدیم کردم و سایر تقسیم‌بندی‌ها هم با تصمیم مسعود آرمات گرفته شد. ضمن اینکه تعداد مدال‌ها هم 17 عدد بود و طبیعی بود که به برخی از اعضای کادر فنی نرسد.

عسگری ادامه داد: من می‌دانم که احمدی و هاشمی چقدر برای تیم زحمت کشیده‌اند. همین که تیم در بازی آخر مقابل روسیه از نظر بدنی در شرایط بسیار خوبی قرار داشت نشان می‌دهد که این دو عضو کادر فنی به خوبی توانستند وظایف خود را انجام دهند. ما قدردان زحمات این دو نفر هستیم. با داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال صحبت خواهم کرد تا پاداش ویژه‌ای برای این دو نفر در نظر بگیرد. به هر حال آنها هم نقشی در این قهرمانی داشتند و باید از آنها تقدیر شود. 

سرپرست تیم والیبال نوجوانان خاطرنشان کرد: فدراسیون والیبال پیگیر پرداخت پاداش به اعضای تیم است. در این راستا باید از داورزنی و تقوی هم تشکر کنم که هرچه خواستیم در اختیار ما قرار دادند. ضمن اینکه اردوی تدارکاتی ایتالیا هم بسیار به ما کمک کرد. این نکته را هم باید اشاره کنم که نام احمدی و هاشمی هم در لیست پاداش‌ها قرار دارد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول