اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

رئیس جمهور درگذشت حاج محمد خجسته را تسلیت گفت

رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت حاج محمد خجسته، گفت: این چهره خدوم، معتمد و ولایتمدار در طول عمر پر برکت خود، با مردمداری، منشأ خدمات ارزشمندی شد و همواره در یاد و خاطر مردم مؤمن و قدرشناس مشهد مقدس باقی خواهد ماند.

رئیس جمهور درگذشت حاج محمد خجسته را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت حاج محمد خجسته، اظهار کرد: این چهره خدوم، معتمد و ولایتمدار در طول عمر پر برکت خود، با مردمداری، منشأ خدمات ارزشمندی شد و همواره در یاد و خاطر مردم مؤمن و قدرشناس مشهد مقدس باقی خواهد ماند.

متن پیام آیت الله سید ابراهیم رئیسی به این شرح است:

خبر درگذشت شادروان حاج محمد خجسته، موجب تأثر و تألم خاطر گردید.

این چهره خدوم، معتمد و ولایتمدار که همراهی با مقام معظم رهبری مدظله العالی قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی را در کارنامه خود دارد و در طول عمر پر برکت خود،  با مردمداری، منشأ خدمات ارزشمندی شد، همواره در یاد و خاطر مردم مؤمن و قدرشناس مشهد مقدس باقی خواهد ماند.

اینجانب با پاسداشت خدمات آن فقید سعید، این ضایعه را به خاندان ارجمند خجسته، تسلیت عرض می کنم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعة الهی و همجواری با صالحان و برای بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسألت دارم.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول