اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تولید تله تئاتر «نجات اربیل» در زنجان

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان از تولید تله تئاتر «نجات اربیل» در زنجان خبر داد و گفت: این اثر روایتگر روزهایی است که داعش به دروازه‌های اربیل رسیده بود و بیم آن می‌رفت که شهر به زودی اشغال و ساکنان قتل عام شوند.

تولید تله تئاتر «نجات اربیل» در زنجان

محسن لطیفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: وقتی داعش تکفیری و جنایتکار پشت دروازه‌های اربیل بود و تماس‌های رئیس اقلیم کردستان عراق با آمریکا و اروپا بی‌نتیجه مانده بود حاج قاسم به عنوان چهره بین‌المللی مقاومت امید و انگیزه را به کردستان هدیه کرد و عناصر داعش مفتضحانه به خاک مذلت افتادند.

وی یادآور شد: بی شک توجه و علاقه شخص فرمانده فقید و مقتدر نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به هنر و ادبیاتِ جبهه مقاومت و علاقه وی به بسط و اشاعه فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از طریق زبان فاخر هنر، امری واضح و مشهود است و ایشان با وجود مشغله‌های کاری حساس و فوق العاده خویش در ایران و منطقه همواره پای ثابت و یکی از علاقمندان جدی آثار هنری و مکتوب حوزه دفاع مقدس بودند.

رئیس رسانه استانی با بیان این مطلب که این اثر تلویزیونی در راستای برنامه‌های مرتبط با کنگره ملی3535 شهید استان تولید می‌شود، افزود: نجات اربیل به عنوان یک اثر تلویزیونی فاخر یادآور رشادت بی‌بدیل رزمندگان غیور و شهدای عزیز مدافع حرم است که در هفته دفاع مقدس از شبکه اشراق و شبکه‌های سراسری سیما پخش خواهد شد.

گفتنی است، نجات اربیل روایتگر روزهایی است که داعش به دروازه‌های اربیل رسیده بود و بیم آن می‌رفت که شهر به زودی اشغال و ساکنان قتل عام شوند.

در پی عدم کمک کشورهای غربی و عربی، مسعود بارزانی فورا با مقامات ایرانی تماس گرفته و به آن‌ها صریحا اعلام می‌کند که شهر در حال سقوط است و نیازمند کمک و یاری ایران هستیم و از این روست که سردار دلها حاج قاسم سلیمانی به یاری آنها می‌شتابد و ...

این تله تاتر در 75 دقیقه به نویسندگی علیرضا حنیف و کارگردانی ساسان قجر در حال تصویربرداری است و هنرمندانی از استان‌های کردستان و زنجان در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول