اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

۴۳۲ کیلوگرم فرآورده دامی فاسد در قروه کشف شد

رئیس شبکه دامپزشکی قروه از کشف و ضبط ۴۳۲ کیلوگرم فرآورده دامی فاسد و تشکیل ۱۷ پرونده برای متخلفان در این شهرستان خبر داد.

۴۳۲ کیلوگرم فرآورده دامی فاسد در قروه کشف شد

کامبیز نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قروه اظهار کرد: مراکز عرضه فرآورده‌های دامی شهرستان قروه، سریش آباد، دلبران و دزج مورد پایش  اکیپ‌های ستاد اداره‌کل دامپزشکی کردستان به سرپرستی معاون سلامت استان قرار گرفت.

وی با اشاره به بازدید از مراکز عرضه فرآورده‌های دامی در قروه و شهرهای اطراف آن افزود: در روزهای اخیر حدود ۴۳۲ کیلوگرم انواع فراورده دامی فاسد از مراکز عرضه شهرستان قروه و شهرهای اطراف کشف، ضبط و معدوم‌سازی شد.

وی در ادامه تصریح کرد: در بازدید از ۱۰۰ مرکز عرضه فرآورده دامی شهرهای قروه، سریش آباد، دلبران و دزج ۱۸۲ کیلوگرم انواع فرآورده دامی فاسد و غیرقابل مصرف کشف و ضبط شد و ۸ پرونده تعزیراتی برای متخلفان تشکیل شد.

وی در ادامه افزود: در روزهای اخیر همچنین اکیپ‌های شبکه دامپزشکی قروه ۲۵۰ کیلوگرم انواع فراورده خام دامی فاسد و غیرقابل مصرف از مراکز عرضه سطح شهرستان قروه کشف و ضبط کردند که منجر به تشکیل ۹ پرونده تعزیراتی در این زمینه تشکیل شد.

انتهای پیام ۲۳۳۰/۸۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول