اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

شهردار زنجان با رای مخفی انتخاب می‌شود/ معرفی شهردار تا ۱۵ مهرماه

رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه انتخاب شهردار به صورت رای مخفی خواهد بود، گفت: تا زمان حصول استعلام از وزارت کشور نام شهردار منتخب را اعلام نمی کنیم.

شهردار زنجان با رای مخفی انتخاب می‌شود/ معرفی شهردار تا ۱۵ مهرماه

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، منصور مرادلو در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان اظهار کرد: تلاش همه اعضای شورا بر این است که وضعیت همه پروژه‌ها کنترل شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با طرح سوال برخی از شهروندان درباره اینکه وظیفه شورا چیست، گفت: شورا همراه مردم است و پاسخگوی دغدغه‌های مردمی خواهد بود و در این رابطه حتی قبل از مراسم تحلیف هم بازرسی از پروژه‌ها انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه جلسات مستمر کارشناسی برای پیگیری پروژه‌ها برگزار می‌شود، گفت: امیدواریم با همت جهادگونه این پروژه‌ها به پایان برسد.

مرادلو با اشاره به اینکه باید پروژه سبزه میدان تاکنون به پایان می‌رسید، بیان کرد: اما متاسفانه این قرارداد نواقصی داشت که برای بررسی آن اقدام به کارهای بیشتری کردیم و به همان خاطر تکالیف جدیدی تعریف شد و پروژه کمی به تعویق افتاد، البته تلاش داریم که ظرف دو ماه آینده فاز نخست پروژه به بهره‌برداری برسد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه با همکاری دستگاه‌های دیگر از جمله میراث فرهنگی روند پیگیری پروژه سبزه‌میدان انجام شد، گفت: امیدواریم به زودی شاهد اتمام این پروژه باشیم.

وی درباره پروژه پادگان نیز گفت: امیدواریم با پیگیری انجام شده قبل از پاییز این پروژه به پایان برسد.

مرادلو درباره پارکینگ طبقاتی سعدی گفت: با همت جهاد نصر این پروژه پیشرفت خوبی داشته است و طبق گفته مسؤولان شرکت تا پایین پاییز این پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه این پارکینگ اختصاصی برای شهرداری است، گفت: پیمانکار در این پروژه فقط کار انجام می‌دهد.

وی درباره اتوبان ۲۲ بهمن نیز گفت: در چهار منطقه آسفالت‌ریزی انجام و مشکلات موجود در آن از جمله نازیبایی‌ها از بین خواهد رفت.

مرادلو با بیان اینکه به صورت هفتگی شورا در مناطق چهارگانه حضور پیدا خواهد کرد، گفت: این موضوعات قبل از حضور اطلاع رسانی خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان درباره انتخاب شهردار و بررسی رزومه گزینه‌های شهرداری نیز گفت: مدارک هر 55 نفر طبق ضوابط اساسی و اختصاصی بررسی و در ارتباط با مدارک نیز اقدامات و بررسی‌های لازم انجام شده است.

وی افزود: اگر بعضی از افراد در بین آن هشت نفر نهایی نبودند، حب و بغض در کار نبوده است و ما سعی نکردیم کسی را جدا کنیم.

مرادلو با اشاره به اینکه هر ۹ عضو شورا رزومه‌ها را بررسی کردند، گفت: امروز هم آخرین فرصت است تا کاندیداهای منتخب برنامه عملیاتی را تحویل شورا دهند.

وی تصریح کرد: در نهایت به کاندیدها از روی حروف الفبا فرصت داده خواهد شد و پس از استماع برنامه‌ها، شهردار انتخاب خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه رای‌گیری درباره انتخاب شهردار به صورت مخفی خواهد بود، گفت:  پس از انتخاب نام منتخب رسانه‌ای نخواهد شد، تا اینکه نتیجه استعلام نفر برگزیده، از وزارت کشور تعیین تکلیف شود.

وی تصریح کرد: تلاش ما این است که ۱۵ مهرماه شهردار زنجان انتخاب و معرفی شود.

انتهای پیام/۷۳۰۰۵/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول