اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

کشف و ضبط 140 فرد پرنده از متخلفین در شیراز

140 فرد پرنده وحشی از متخلفین در شیراز کشف و ضبط شد.

کشف و ضبط 140 فرد پرنده از متخلفین در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شیراز با بیان این خبر گفت: در ادامه گشت و کنترل های ماموران یگان حفاظت محیط زیست شیراز، در جمعه بازار شیراز موسوم به بازار شیطان، این ماموران ضمن هماهنگی با دادستان شهرستان شیراز و دریافت حکم قضایی با همکاری فرمانده  نیروی انتظامی این شهرستان از بازار مذکور بازرسی به عمل آوردند که طی این بازرسی تعداد 140 فرد پرنده کشف و ضبط شد.

ابراهیم حیدری افزود: این پرندگان وحشی شامل طرقه، سهره ، بلبل خرما و مرغ مینا است و مطابق بند ( ج ) ماده ۱۰ قانون شکار و صید خرید و فروش و زنده گیری آنها جرم است.

وی بیان کرد: پرندگان کشف شده پس از تیمار و رعایت اصول اولیه قبل از رها سازی,  به منظور فرهنگ سازی با حضور دو کودک همیار محیط زیست در مناطق طبیعی اطراف شیراز که از زیستگاه های این گونه پرندگان است رهاسازی شدند.

  حیدری اظهار داشت: از ابتدای سال 1400 تاکنون 8 مورد بازدید از بازارچه های سطح شهر انجام گرفته است که در مجموع ۳۳۷ فرد پرنده کشف، ضبط و رهاسازی شده است.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول