اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تهیه و توزیع بیش از 8 هزار بسته معیشتی در طرح «شمیم حسینی» اصفهان

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان پیرامون چهارمین مرحله کمک‌های مؤمنانه گفت: عنوان این طرح «شمیم حسینی» بوده که منجر به تهیه و توزیع ۸ هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی با ارزش تقریبی ۳ میلیارد تومان شده است.

تهیه و توزیع بیش از 8 هزار بسته معیشتی در طرح «شمیم حسینی» اصفهان

حجت‌الاسلام ولی‌اله روان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، در ارتباط با سوگواره بصیرت عاشورایی اظهار داشت: این طرح یکی از برنامه‌های ترویجی سازمان اوقاف و امور خیریه است که طی چند سال گذشته اجرایی شده است و در سراسر کشور هم برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه این طرح در دو ماه محرم و صفر اجرا می‌شود، ابراز داشت: این طرح در حوزه مراسم‌های عزاداری شهادت امام حسین(ع) و یاران با وفای ایشان و نذورات و اجرای نیات واقفان در این زمینه است.

وی با بیان اینکه طرح سوگواره بصیرت عاشورایی در ۹۷ بقعه برگزار شد، گفت: این طرح، ۹۷۰ مراسم را در سطح استان اصفهان پوشش داد که بخشی از این مراسم‌ها به صورت مجازی و بخشی به صورت حضوری بود.

توزیع ۲۵۰ هزار غذای گرم در میان عزاداران حسینی

روان ادامه داد: در کنار طرح بصیرت عاشورایی، اطعام غذای گرم را داشتیم که در قالب این طرح، ۲۵۰ هزار غذای گرم بین عزداران حسینی توزیع شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان حمایت از هیئات عزاداری را نیز از برنامه‌های بصیرت عاشورایی دانست و بیان داشت: همچنین چهارمین مرحله کمک‌های مؤمنانه نیز در این طرح در دوران شیوع کرونا اجرایی شد که این امر پیرو منویات رهبر معظم انقلاب صورت گرفت.

تهیه و توزیع بیش از 8 هزار بسته معیشتی در طرح «شمیم حسینی»

وی افزود: عنوان این طرح «شمیم حسینی» بوده که منجر به تهیه و توزیع ۸ هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی با ارزش تقریبی ۳ میلیارد تومان شده است.

روان در پایان با اشاره به اجرای طرح مهر تحصیلی نیز اضافه کرد: برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند، یک هزار بسته مهر تحصیلی با ارزش ۲۰۰ میلیون تومان آماده شده که بنا بر اولویت‌بندی صورت گرفته از سوی خیریه‌ها و آموزش و پرورش، در اختیار دانش‌آموزان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/ق۲۰/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول