اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

کشف ۱۵ میلیارد ریالی سیگار و تنباکوی قاچاق/ قاچاقچی دستگیرشد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف سیگار و تنباکوی قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال خبر داد.

کشف ۱۵ میلیارد ریالی سیگار و تنباکوی قاچاق/ قاچاقچی دستگیرشد

سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از کشف یک میلیون و 450 هزار نخ سیگار و 43 هزار و 200 بسته تنباکو قاچاق خبر داد.

 سرهنگ ولی پور گودرزی در تشریح خبر فوق اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالای دخانی و در پی دریافت خبری مبنی بر دپوی مقادیر فراونی سیگار و تنباکوهای قاچاق در محله کیانشهر تهران، مأموران این پلیس با انجام کار اطلاعاتی و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی با تشکیل اکیپی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این مکان تعداد یک میلیون و450 هزار نخ سیگار و 43 هزارو 200 بستنه تنباکو قاچاق کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران ارزش محموله قاچاق مکشوفه را بنا به نظر کارشناسان مربوطه 15 میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول