اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

ESPN: مدافعان تیم ملی عراق کار ایران را برای برد ساده کردند

یک رسانه آمریکایی به تمجید از نمایش شاگردان اسکوچیچ پرداخت و از خط دفاعی عراق به شدت انتقاد کرد.

ESPN: مدافعان تیم ملی عراق کار ایران را  برای برد ساده کردند

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال کشورمان روز گذشته در ورزشگاه خلیفه دوحه مقابل تیم ملی عراق به برتری پرگل 3 بر صفر رسید و دومین بازی خود را نیز با پیروزی پشت سر گذاشت.

سایت ESPN پس از این پیروزی به تمجید از فوتبال کشورمان پرداخت و نوشت که ایران با «له کردن» تیم ملی عراق و کسب یک رکورد شگفت انگیز نشان داد که مثل بازی با سوریه یک مدعی اصلی برای صعود به جام جهانی است. این رسانه البته از خط دفاعی تیم ملی عراق به شدت انتقاد کرد و مدعی شد خط دفاعی این تیم کار مهاجمان تیم ملی ایران را راحت کردند.

ESPN نوشت: مردان دیک ادووکات کار بازیکنان تیم ملی ایران را راحت کردند و 3 امتیاز به آنها تقدیم شد. مدافعان تیم عراق در بسیاری از موقعیت‌های خواب بودند و همین باعث شد تا علیرضا جهانبخش در دقیقه 3 برای ایران گلزنی کند. مهدی طارمی نیز در 20 دقیقه پایانی توانست گل دوم تیمش را به ثمر رساند و در انتها کار به علی قلی زاده رسید. بازیکن تعویضی ایران به مسابقه آمد تا کار را تمام کند و نتیجه پرگل را برای ایران به ثبت رساند. آنها با مربیگری «دراگان اسکوچیچ» که به تازگی کرونا هم گرفته بود، در صدرجدول قرار دارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول