اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

رسانه هلندی: جهانبخش عراق را در ماتم فرو برد

رسانه هلندی به تمجید از جهانبخش پرداخت و از باخت عراق مقابل تیم ملی کشورمان صحبت کرد.

رسانه هلندی: جهانبخش عراق را در ماتم فرو برد

به گزارش خبرگزاری فارس، برد 3 بر صفر تیم ملی کشورمان مقابل تیم ملی عراق باعث شد تا رسانه هلندی destentor ضمن انعکاس نتیجه بازی از درخشش علیرضا جهانبخش صحبت کند و از دیک ادووکات بنویسد.

سایت destentor نوشت: مثل همانطور که «دیوی کلسن» در بازی هلند با ترکیه خیلی زود دروازه را باز کرد، علیرضا جهانبخش نیز به همسایه خود یعنی عراق گل زد تا پیش از آن ادووکات وارد جریان بازی شود، یک بر صفر عقب بیفتد. بعد از این گل ادووکات سرش را تکان داد و نشان داد پروژه رسیدن تیم عراق به جام جهانی سخت و سنگین است.

این رسانه هلندی در ادامه از سختی رسیدن تیم ملی عراق به جام جهانی نوشت. این تیم پس از 1986 تاکنون راهی این مسابقات نشده و حالا می خواهد با ادووکات، سرمربی 73 ساله هلندی به این افتخار دست یابد.

سایت destentor نوشت: ادوکات که ۷۴ سالگی خود را در پایان همین ماه جشن می‌گیرد بارها حقوق بازنشستگی خود را کاهش داده است اما بارها بارها پس از تماس تلفنی مناسب از تیم‌های اسپارتا اوترخت و فاینورد، دوران مربیگری خود را افزایش داده است اما این حقیقت که آیا چشم انداز او با عراق موفقیت خواهد بود، جای سوال دارد.

در ادامه این رسانه از نکته جالبی پرده برداشت و نوشت که بازی بعدی جهانبخش به 19 سپتامبر یعنی 28 شهریور موکول خواهد شد زیرا بازی فاینورد مقابل هراکلس لغو شده و پس از آن این بازیکن در بازی اروپایی برابر نماینده رژیم اشغالگر حاضر نیست.

جهانبخش روز 28 شهریور دیدار مهمی برابر آیندهوون خواهد داشت و باید دید آیا می‌تواند به مانند دوره قبل برای این تیم دردسر ساز شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول