اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

ترک فعل مسئولان دولت سابق در حادثه انفجار کلینیک سینامهر تهران

عضو هیات رئیسه مجلس با اشاره به حادثه انفجار و آتش‌سوزی کلینیک سینامهر تهران خواستار پیگیری قضایی این موضوع و ترک فعل مسئولین سابق وزارت بهداشت و کار شد.

ترک فعل مسئولان دولت سابق در حادثه انفجار کلینیک سینامهر تهران

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه 17 شهریور ماه) در جلسه علنی مجلس و بعد از قرائت گزارش کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در باره بررسی علل انفجار و آتش سوزی کلینیک سینامهر تهران اظهار داشت: امروز کمیسیون بهداشت گزارش خوبی را در این باره آماده کرده بود، این در حالی است که 19 نفر از هموطنانمان در این حادثه جان خود را از دست دادند.

وی افزود: رئیس مجلس و هیأت رئیسه بایستی دستور دهد ترک فعل‌های صورت گرفته وزارت بهداشت در باره انفجار و آتش سوزی صورت گرفته در کلینیک سینامهر تهران پیگیری شود. این در حالی است که هیچ بازدیدی پیش از بروز حادثه در این باره صورت نگرفته است.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: شهرداری تهران که در آن زمان آقای حناچی بوده است درباره پیشگیری از وقوع حادثه انفجار و آتش سوزی در این کلینیک چه کرده است، در حالی که 20 تخلف شهرداری شامل مسدودسازی و تغییر کاربری در این باره وجود دارد.

سلیمی افزود: وزارت کار عملکرد بسیار ضعیفی در بازدید از این کلینیک داشته است اما بایستی مجلس به ترک فعل‌های صورت گرفته دستگاه‌های اجرایی در باره بروز آتش سوزی و انفجار در کلینیک سینامهر تهران اقدام کند و سریعا این پرونده را به قوه قضائیه ارسال کنیم.

وی با بیان اینکه برخی‌ها حادثه پلاسکو را با سیاسی‌کاری دنبال کردند، افزود: اما مجلس باید به ترک فعل‌های مدیران دولت سابق که در حادثه آتش سوزی کلینیک سینامهر دست داشتند رسیدگی کند.

عضو هیات رئیسه مجلس در پایان گفت: شنیده‌ام بعضی از مدیران سابق در جایی نشسته‌اند تا چوب لای چرخ دولت فعلی بگذارند. گویا آنها بنا دارند چرخ دولت سیزدهم را پنچر کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول