اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

۱۲ دستگاه ماینر قاچاق در قروه کشف و ضبط شد

مدیر توزیع برق شهرستان قروه گفت: 12 دستگاه ماینر استخراج رمز ارز دیجیتال از یک واحد مرغداری، با همکاری نیروی انتظامی در قروه کشف و ضبط شد.

۱۲ دستگاه ماینر قاچاق در قروه کشف و ضبط شد

فرهاد میمنت‌آبادی در گفت‌وگو باخبرنگار فارس در سنندج، اظهارکرد: در راستای کاهش پیک بار شبکه و جلوگیری از خاموشی به سایر مشترکان همچنین مقابله با انشعابات غیرمجاز و وارد آمدن خسارت به وسایل برقی مشترکان تعداد ۱۲ دستگاه ماینراستخراج رمزارز دیجیتال با همکاری عوامل نیروی انتظامی، در تاریخ ۱۶ شهریورماه ، کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه استفاده غیر مجاز تعداد اندکی افراد سودجو از دستگاه‌های ماینر موجب تشدید کمبود برق و ایجاد نوسان شدید در ولتاژ برق شده است، افزود: این کار آسیب‌های زیادی به وسایل برقی مشترکان رسانده است و شبکه توزیع برق به ناچار با قطعی و خاموشی‌هایی ناخواسته مواجه شده است.

مدیر توزیع برق شهرستان قروه  در مورد مکان‌های استخراج رمز ارز غیر مجاز در این شهرستان گفت: این مدیریت به طور دائم وجود ماینرها را با تحلیل اطلاعات شبکه و میزان مصرف مشترکان بررسی می‌کند، هر روز تعداد جدیدی با همکاری نیروی انتظامی کشف میشود و دستگاه‌های ماینر و کارت‌های گرافیک جمع‌آوری شده و افراد به مراجع قضائی جهت ادامه مراحل قضایی معرفی می‌شوند.

مدیر توزیع برق شهرستان قروه در پایان یادآور شد: ضعف ولتاژ شبکه علاوه بر خسارت به شبکه‌های توزیع برق، به وسایل برقی مردم نیز خسارت وارد می‌کند که جا دارد مردم به محض اطلاع از وجود ماینر در نزدیکی خود، مراتب را به شماره همراه ۰۹۳۵۴۰۲۱۷۸۰، پلیس انتظامی بشماره ۱۱۰ یا شماره ۱۲۱ “واحد عملیات و اتفاقات برق” اطلاع دهند و به ازای هر دستگاه ماینر کشف شده مبلغ ۳ میلیون ریال و تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال پاداش دریافت نمایند.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول