اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کابل‌کشی فیبرنوری به ۳ روستای میامی؛ در دست پیگیری

مدیر مخابرات منطقه سمنان از آغاز عملیات اجرایی کابل‌کشی فیبرنوری روستاهای نام‌نیک، قوشه دگرمان و دشت شاد شهرستان میامی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

کابل‌کشی فیبرنوری به ۳ روستای میامی؛ در دست پیگیری

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه سمنان، مجید دارایی در دیدار با بخشدار کالپوش شهرستان میامی و رؤسای شورا و دهیاران روستاهای نام‌نیک، قوشه دگرمان و دشت شاد این شهرستان، از آغاز عملیات اجرایی کابل‌کشی فیبرنوری روستاهای نام‌نیک و قوشه دگرمان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

وی تأکید کرد: توجه ویژه مخابرات منطقه سمنان به ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت ارتباطی و مخابراتی به روستاهای استان است.

مدیر مخابرات منطقه سمنان عنوان کرد: مجموعه مخابرات در چارچوب ضوابط، حداکثر تلاش خود را در راستای حل مسائل عنوان شده به کار خواهد بست.

دارایی اظهار امیدواری کرد: با همکاری و مساعدت اهالی، مشارکت شورا و دهیاران این روستاها و پس از تهیه تجهیزات و امکانات مورد نیاز، در آینده‌ای نزدیک شاهد آغاز عملیات اجرایی کابل‌کشی فیبرنوری روستاهای نام‌نیک و قوشه دگرمان در فاز اول و روستای دشت شاد در فاز دوم باشیم.

وی تصریح کرد: با بهره‌برداری از این طرح، اهالی این سه روستا می‌توانند از خدمات مخابراتی و ارتباطی از جمله اینترنت پرسرعت با کیفیت و پایداری مطلوب بر بستر فیبرنوری بهره‌مند شوند.

مهدی سعدی، مدیر مخابرات شهرستان شاهرود نیز گزارشی از شاخص‌های مخابراتی و ارتباطی و اقدامات مخابرات شهرستان شاهرود ارائه داد و اظهار کرد: در حال حاضر روستاهای مذکور از امکانات تلفن ثابت و همچنین اینترنت پرسرعت مخابرات و روستای نام‌نیک از تکنولوژی 3G و 4G همراه اول برخوردار هستند که امیدواریم با تجهیز به تکنولوژی فیبرنوری، شاهد ارتقاء پهنای باند و کیفیت سرویس در این روستاها باشیم.

بخشدار کالپوش و رؤسای شورا و دهیاران روستاهای نام‌نیک، قوشه دگرمان و دشت شاد نیز در این نشست موارد و مشکلات مخابراتی و ارتباطی این روستاها را مطرح کردند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول