اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

واحد صنعتی تعطیل شده در یزد به چرخه تولید بازگشت

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت یزد گفت: با پیگیری های خانه صمت استان یزد و دادگستری استان، روند بازگشایی و آغاز فعالیت کاری مجدد یک واحد صنعتی تعطیل شده بررسی و این واحد به چرخه تولید بازگشت.

واحد صنعتی تعطیل شده در یزد به چرخه تولید بازگشت

به گزارش خبرنگار فارس از یزد، سیدعلی اکبر کلانتر در جریان بازدید از این واحد صنعتی که به اتفاق حمیدرضا جعفری معاون دادستان عمومی و انقلاب استان در حوزه شهرستان اشکذر انجام شد، بیان داشت: این واحد تولیدی در شرایط بحران اقتصادی کشور با مشکلات متعدد اما قابل حلی مواجه که منجر به تعطیلی آن و بیکاری کارگران شده بود.

وی افزود: با عنایت به مصوبه ستاد پیگیری اجرای  سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه استان یزد و ماموریت محوله این ستاد به خانه صنعت، معدن و تجارت استان جهت بررسی امکان راه اندازی مجدد این واحد تولیدی به اتفاق یکی از مدیران واحدهای بزرگ فولادی یزد از این واحد بازدید به عمل آمده و طی گزارشی به این ستاد امکان راه اندازی مجدد آن تایید گردیده بود.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد با اشاره به اینکه در جریان این بازدید، بازگشایی آن تایید شد، خاطرنشان کرد: با ورود جدی رئیس کل دادگستری، دادستان و معاون دادستان عمومی و انقلاب استان یزد به پرونده مذکور و اعتماد به مطالبه و پیگیری های مجدانه خانه صمت، شرایط برای بازگشایی این واحد صنعتی و بازگشت کارگران به مجموعه فراهم شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه با راه اندازی این واحد نزدیک به ۲۰ نفر به اشتغال استان اضافه شده که در آینده با تکمیل و توسعه سایر خطوط این واحد این آمار به بیش از ۳۰ نفر افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول