اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

پرسپولیس پول کالدرون و دستیارش را تامین نکرد/ بسته شدن پنجره نقل و انتقلات قطعی است

باشگاه پرسپولیس در آخرین روزی که برای پرداخت طلب سرمربی آرژانتینی سابق خود و دستیارش فرصت دارد، تاکنون موفق به تامین منابع مالی برای تسویه حساب با آنها نشده است.

پرسپولیس پول کالدرون و دستیارش را تامین نکرد/ بسته شدن پنجره نقل و انتقلات قطعی است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، کمیته انضباطی فیفا در تاریخ ۱۸ مرداد(۱۷ آگوست) با ارسال ایمیل هایی به پرسپولیس، به این باشگاه 30 روز فرصت داد مطالبات گابریل کالدرون و خواکین را تسویه کند.

در پیام این کمیته به باشگاه ایرانی تاکید شده بود در صورت پرداخت نشدن این طلب حدود ۷۰۰ هزار دلاری پنجره نقل و انقالاتی باشگاه پرسپولیس تا زمان تسویه حساب با مربی آرژانتینی و دستیارش بسته می شود.

طبق پیگیری های خبرنگار فارس در حالی که حکم نهایی فیفا ظرف امروز و فردا به باشگاه پرسپولیس ارسال خواهد شد تاکنون منابع مالی لازم برای پرداخت طلب کالدرون و خواکین تامین نشده و با این وضعیت قطعا پنجره نقل و انقالاتی پرسپولیس بسته می‌شود.

البته پرسپولیس با وجود این اتفاق هم مشکلی برای استفاده از بازیکنان جدید خود ندارد زیرا قرارداد رضا اسدی، رضا دهقانی، حامد پاکدل، علی نعمتی و علیرضا ابراهیمی قبل از بسته شدن پنجره ثبت شده است.

انتهای پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول