اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

توجه به همزیستی با کرونا در کنار مبارزه با آن

فرماندار قم خواستار توجه ویژه به طرح های مربوط به همزیستی مسالمت آمیز با کرونا در کنار مبارزه و مقابله با آن شد.

توجه به همزیستی با کرونا در کنار مبارزه با آن

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مرتضی حیدری که امروز در نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا در سالن کرامت استانداری سخن می گفت با بیان این که طرح های تشویق به واکسیناسیون و اقناع سازی درباره آن در طرح شهید سلیمانی مورد توجه قرار گرفته است خاطر نشان کرد: تکمیل واکسیناسیون معلولان استان با همراهی کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی، مرکز بهداشت استان و همچنین مؤسسه خیریه آبشار عاطفه ها در دستور کار است.

وی اضافه کرد: بخش دیگری از اقدامات مبارزه با کرونا باید در راستای تشویق و اقناع سازی افکار عمومی به موضوع واکسیناسیون معطوف باشد که در این زمینه نیز حوزه علمیه، سازمان تبلیغات و بویژه طلاب جهادی باید پاسخگویی و رفع شبهات را به عنوان پیشتاز در این عرصه بر عهده داشته باشند و در این زمینه ایفای نقش کنند.

فرماندار قم ادامه داد: در این زمینه، معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی قم نیز طرحی را به عنوان ضرورت تغییر سبک زندگی در مسیر مبارزه با کرونا در دست دارد که محتوای این پژوهی نیز می تواند در اقناع سازی عمومی به کار آید.

وی همچنین به لزوم توجه به همزیستی مسالمت آمیز با کرونا در کنار مبارزه و مقابله با آن توجه داد و گفت: توجه و تبلیغ الگوهای رفتاری بزرگان مانند مقام معظم رهبری می تواند پاسخگوی برخی چالش های ایجاد شده در جامعه باشد.

حیدری با ابراز خرسندی از ترغیب بیشتر مردم به موضوع واکسیناسیون علیه کرونا افزود: البته موجی از واکسن هراسی همچنان ادامه دارد که باید تدابیر لازم در برابر آن اتخاذ شود.

فرماندار قم همچنین درباره آخرین اقدامات انجام شده در قرارگاه طرح شهید سلیمانی در قم بیان کرد: اقناع سازی محله به محله و فرد به فرد در موضوع واکسیناسیون در دستور کار است، ضمن آن که جلسات هفتگی و مستمر بین قرارگاه و مرکز بهداشت استان برای رصد و پایش دقیق موضوعات ادامه دارد.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول