اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هرمزگان

استمداد 700 خانواده بی‌دفاع و مالباخته کیش از رئیس دستگاه قضا+فیلم

مالباختگان شهرک مسکونی شهر آفتاب جزیره کیش خواستار ورود مستقیم حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه و دیگر مسؤولان دستگاه قضا به پرونده شرکت کیش‌الیت که طی 10 سال اخیر موجبات گرفتاری بیش از 700 خانواده بی‌دفاع و مالباخته شده است، گردیدند.

استمداد 700 خانواده بی‌دفاع و مالباخته کیش از رئیس دستگاه قضا+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از کیش، متاسفانه طی سال‌های گذشته برخی از سرمایه‌گذاران و مشاوران املاک جزیره کیش که بر اساس قانون نباید اقدام به پیش‌فروش املاک پروژه‌های در حد حفاری و خاکبرداری را انجام دهند، اقدام به فروش واحدهای مسکونی نموده‌اند که  حتی این واحدها وجود خارجی و قابل لمس هم نداشته و به نوعی فقط در حد یک کاغذ و مباینامه داخلی باعث گردیده تا عده‌ای از هموطنان‌مان، مظلوم واقع شده و براحتی تمام دارایی خود را در این راه از دست دهند و سالهاست که بین مراجع قضایی و حقوقی مختلف در رفت و آمد باشند.

متاسفانه پروژه‌های بسیاری که در کیش دچار مرور زمان می‌شوند، علاوه بر اینکه نیازمند افزایش هزینه‌ها و منابع مالی مورد نیاز جهت تکمیلشان هستند، باعث خواهند شد که نارضایتی اجتماعی همچون تحصن‌ها و اعتصاب‌های ناشی از عدم بهره‌برداری در زمان و موعد مقرر را افزایش و اعتبار کیش را مورد هدف و هجمه قرار دهند.

 

 

متاسفانه هرچه زمان می‌گذرد این پروژه‌های نیمه‌تمام و مصالح به کار رفته در آن‌ها بدلیل شرایط خاص آب و هوایی جزیره، بدون آنکه سودی داشته باشند به سمت مستهلک شدن پیش می‌روند آن هم سرمایه‌های مالباختگانی که براحتی بر باد می‌روند و کسی هم خود را  در این جزیره زیبا و مرجانی پاسخ‌گو نمی‌داند.

حالا واقعأ سؤوال بسیاری از خریداران و سرمایه‌گذاران جزیره و هموطنان اینجاست که مدیران منطقه آزاد کیش و دستگاه قضایی تا چه زمانی می‌بایست با اینگونه مالکین متخلف که بدعهدی را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده‌اند و به تعهدات قانونی خود عمل نمی‌کنند باید مماشات نماید و آیا زمان آن فرا نرسیده است که در جهت دفاع از حق و حقوق هموطنانمان و همچنین در جهت جلوگیری از اعتصابات و تحصن‌های مردمی اینچنینی که وجه ملی و همچنین وجاهت برترین منطقه گردشگری ایران را زیر سؤوال برده است، اقدام عملی نموده و زمینه برخورد لازم و قانونی را با آنها  فراهم نمایند.

آنچه که در این گزارش مردمی به آن خواهیم پرداخت قصه ناتمام و تلخ مالباختگان و سرمایه‌گذارانی است که با هزاران امید و آرزو در پروژه‌ای مسکونی بنام «شهر آفتاب کیش» سرمایه‌گذاری نموده، آنهم در پروژه‌ای که  در حال حاضر به پیچیده‌ترین پرونده اقتصادی کیش طی سال‌های اخیر تبدیل شده و به نوعی موجبات گرفتار شدن بیش از 700 خانواده بی‌دفاع و مظلوم  را فراهم آورده است.

انتهای پیام/3264/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول