اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

ماجرای جذب ووشوکاران هرمزگانی در دیگر تیم‌ها چیست؟/ بهرمن: باشگاه صنایع پشتیبان موضوع را جدى نگرفت+فیلم

پانزدهمین دوره لیگ برتر ووشو باشگاه‌هاى کشور جام ستارگان در حالى از بیستم شهریورماه آغاز مى‌شود که على‌رغم تشکیل باشگاه صنایع پشتیبان، استان هرمزگان هم‌چنان بدون تیم در لیگ برتر ووشو باقى ماند و ووشوکاران هرمزگانى جذب دیگر باشگاه‌هاى حاضر در لیگ برتر ووشو کشور شدند.

ماجرای جذب ووشوکاران هرمزگانی در دیگر تیم‌ها چیست؟/ بهرمن: باشگاه صنایع پشتیبان موضوع را جدى نگرفت+فیلم

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی خبرگزارى فارس از بندرعباس، پانزدهمین دوره لیگ برتر ووشو باشگاه‌هاى کشور جام ستارگان در حالى از بیستم شهریورماه آغاز مى‌شود که على‌رغم تشکیل باشگاه صنایع پشتیبان، استان هرمزگان هم‌چنان بدون تیم در لیگ برتر ووشو باقى ماند و ووشوکاران هرمزگانى جذب دیگر باشگاه‌هاى کشور شدند.

این موضوع در حالیست که با رایزنى‌هاى علیرضا بهرمن رئیس هیأت ووشو هرمزگان و موافقت امیر صدیقی ریاست فدراسیون ووشو، یک سهمیه براى استان هرمزگان جهت حضور در لیگ پانزدهم لحاظ شد و فدراسیون ووشو طى نامه‌اى به باشگاه صنایع پشتیبان، آمادگى خود را براى حضور تیمى با نام این شرکت در لیگ برتر آقایان اعلام داشت.

 

 

پس از اعلام آمادگى فدراسیون ووشو تاکنون جوابى از سوى باشگاه صنایع پشتیبان جهت حضور در لیگ به فدراسیون مخابره نشد و تاریخ ثبت نام به انتها رسید.

ووشوکاران هرمزگانى نیز جهت حفظ آمادگى خود مجبور به عقد قرارداد با دیگر باشگاه‌ها شدند و علیرضا بهرمن رئیس هیأت ووشو هرمزگان و با تمدید قرارداد به کار خود در پارس جنوبى جم ادامه داد.

مهزیار محمدنژاد، منصور دست افکن در بخش ساندا و امیرحسین چرزه، رضا جعفرى و بنیامین تنى به‌عنوان تالوکار جذب پارس جنوبى شدند و عیسى آرسیون به پاس ناجا پیوست و نجم‌الدین علیمرادى نیز با دانشگاه آزاد قرارداد بست و طاهر قاسمی در بخش تالو و محمدعلی اقتداربختیاری در بخش ساندا به تیم هیأت ووشو ماهشهر رفتند.

باشگاه صنایع پشتیبان موضوع را جدى نگرفت

علیرضا بهرمن رئیس هیأت ووشو استان هرمزگان در این باره به خبرنگاران گفت: ما آمادگى خود را اعلام کردیم اما ظاهرأ باشگاه صنایع پشتیبان موضوع را جدى نگرفت.

وى افزود: فلسفه تشکیل این باشگاه در استان، حمایت از هیأت‌هاى مستعد و ورزشکاران حرفه‌اى بود اما در خصوص ووشو این اتفاق میسر نشد و حمایتى از این رشته ورزشى صورت نگرفت.

رئیس هیأت ووشو هرمزگان اظهار داشت: ووشوى هرمزگان قادر بود تیمى را براى فصل جدید راهى لیگ برتر کند که ٦٠ تا ٧٠ درصد آن را نیروهاى بومى تشکیل مى‌دادند اما مسؤولان باشگاه صنایع پشتیبان متوجه اهمیت موضوع نبودند و همیشه از خرید یک تیم فوتبال در لیگ دسته یک سخن به میان آورده شد که آن هم در هاله‌ای از ابهام است و فوتبال‌دوستان شهر هم‌چنان در انتظار مانده‌اند.

بهرمن با اشاره به آمادگی تیم ووشو پارس جنوبی در لیگ برتر گفت: سومین مرحله اردوها را پشت سر گذاشتیم و خداروشکر تیم ما در آمادگی خوبی به‌سر می‌برد و به صعود به مرحله نیمه‌نهایی بسیار خوشبینم که در این میان لازم می‌دانم از ایوب چراغی سرپرست تیم به‌دلیل برگزاری منظم اردوها تقدیر شود.

به گزارش فارس، در لیگ مردان ۹ تیم حضور دارند که مسابقات خود را طی روزهای ۲۰ تا ۲۵ شهریورماه به‌صورت متمرکز در تهران برگزار می‌کنند و در گروه یک، پاس ناجا، بیمه حکمت ارتش، هیأت ووشو بندر ماهشهر، شهرداری ملارد و در گروه دو نیز دانشگاه آزاد اسلامی، پارس جنوبی، هیأت ووشو زرین‌رود، باشگاه مقاومت، شرکت آویژه‌دانه پارس حضور دارند.

انتهای پیام/3264/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول