اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

واکنش خشمگینانه فیس بوک در برابر رگولاتوری انگلیس

فیس بوک در برابر درخواست رگولاتوری انگلیس برای فروش شرکت گیفی برای رفع نگرانی های انحصارطلبانه در این کشور واکنش تند و خشمگینانه ای نشان داد.

واکنش خشمگینانه فیس بوک در برابر رگولاتوری انگلیس

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، فیس بوک در بهار امسال شرکت گیفی را با پرداخت 400 میلیون دلار خرید تا ضمن مالکیت بر انبوه فایل های گیف این شرکت بتواند آن را در اینستاگرام ادغام کند.

رگولاتوری انگلیس این خرید را انحصارطلبانه تشخیص داده و خواستار واگذاری وب سایت گیف های این شرکت شده تا دسترسی عمومی به این فایل های گیف ممکن شود و نگرانی های ضدرقابتی طرف انگلیسی برطرف شود.

در مقابل فیس بوک خواستار عدم صدور چنین حکمی در مورد گیفی شده و افزوده که قابلیت اجرای چنین دستوری برای وگذاری گیفی زیر سوال است و نمی توان گفت که آیا چنین دستوری می تواند موثر باشد یا نه.

رگولاتوری انگلیس ماه گذشته هشدار داد که فیس بوک ممکن است مجبور به فروش شرکت گیفی شود، زیرا این خرید ممکن است به رفتار انحصارطلبانه فیس بوک بر علیه رقبا کمک کرده و این رفتار را تسهیل کند.

فیس بوک در واکنش یافته های رگولاتوری انگلیس را حاوی خطاهای اساسی دانسته و افزوده که رگولاتوری انگلیس نتوانسته راه حل های جایگزینی ارائه دهد که به همان اندازه موثر و کمتر مزاحمت آفرین باشند. به نظر می رسد مقاومت فیس بوک در برابر خواست رگولاتوری انگلیس ادامه یابد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول