اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مدیرعامل تراکتور: برای بازی با النصر تحت هرشرایطی به قطر می‌رویم

مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز گفت: حتی اگر کنفدراسیون فوتبال آسیا با درخواست ما موافقت نکند، در بازی با النصر حاضر می‌شویم.

مدیرعامل تراکتور: برای بازی با النصر تحت هرشرایطی به قطر می‌رویم

به گزارش خبرگزاری فارس، جمشید نظمی با اشاره به قطعیت حضور تیم تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: با توجه به نیاز مبرم باشگاه به جایگزینی نفرات جدید، شب گذشته تا بامداد امروز (پنجشنبه) در محل باشگاه حضور داشته و در حال تهیه مدارک و مستندات و انجام مکاتبات لازم با فدراسیون ایران و کنفدراسیون آسیا بودیم تا مقدمات حضور تیم در دیدار مقابل النصر عربستان را فراهم کنیم.

مدیرعامل تراکتور افزود: صبح امروز نیز در جلسه شورای عالی ورزش که در محل استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد، حضور یافته و ضمن بررسی مشکلات و ارائه راهکارهای لازم جهت حضور تیم در قطر، مسئولان مربوطه نیز برای پیگیری مشکلات تراکتور و همکاری و مساعدت برای جایگزینی نفرات جدید و اعزام تیم قول مساعد دادند.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه جایگزینی نفرات جدید از تیم جوانان و امید در این دیدار برای تراکتور لازم است اما حتی در صورتی که AFC با درخواست‌مان موافقت هم نکند، تراکتور تحت هر شرایطی به قطر خواهد رفت تا در دیدار مقابل النصر عربستان حضور یابد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول