اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

توضیح آستان قدس رضوی درباره ثبت‌نام طرح مسکن جوانان در سرخس

پیرو انتشار پوستری با عنوان «طرح مسکن جوانان؛ خدمتی دیگر از آستان قدس رضوی» در فضای مجازی، معاون بهره‌وری املاک و اراضی بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس توضیحاتی در این باره ارائه کرد.

توضیح آستان قدس رضوی درباره ثبت‌نام طرح مسکن جوانان در سرخس

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، پیرو انتشار پوستری با عنوان «طرح مسکن جوانان؛ خدمتی دیگر از آستان قدس رضوی» در فضای مجازی، معاون بهره‌وری املاک و اراضی بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی با انتشار توضیحاتی اعلام کرد: طرح مذکور مربوط به شهرستان سرخس بوده اما عدم دقت برخی فعالان فرهنگی این شهرستان در طراحی و انتشار پوستر مربوطه و تشابه اسمی آدرس اعلامی در آن با خیابانی در مشهد، منجر به برداشت‌های اشتباه شده است.

مرتضی حقیقی در این باره گفت: آستان قدس رضوی در ادامه اقدامات حمایتی خود برای محرومیت‌زدایی از شهرستان سرخس، طرح تامین زمین برای ساخت مسکن جوانان با اقساط ۸ ساله را اجرایی کرده است تا با این اقدام، زوج‌های جوانی که حداکثر ۵ سال از تاریخ ازدواجشان گذشته باشد، بتوانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند. حقیقی افزود: در این طرح، تامین زمین توسط آستان قدس رضوی انجام شده و مجمع خیران مسکن‌ساز نیز پس از شناسایی، تایید صلاحیت و اخذ وجه برای ساخت از واجدین شرایط، احداث پنجاه واحد را در برنامه خواهد داشت.

وی افزود: بدین ترتیب وجه مربوط به زمین در هشت قسط و هزینه احداث بنا در طول دوران ساخت از واجدین شرایط اخذ خواهد شد.

طبق اطلاعات منتشر شده، در حال حاضر روند ثبت‌نام از متقاضیان این طرح در شهرستان سرخس آغاز شده و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول