اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

میرمحمدی: گزینه استانداری یزد نیستم

سیدجلیل میرمحمدی، یکی از نمایندگان مردم استان یزد در مجلس شورای اسلامی: گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای مبنی بر گزینه بودن خود برای استانداری یزد را رد کرد.

میرمحمدی: گزینه استانداری یزد نیستم

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سیدجلیل میرمحمدی؛ نماینده مردم شهرستان های تفت و میبد در مجلس با بیان اینکه استاندار شدنم شایعه ای بیش نیست، اظهار کرد: در برخی گروه‌های مجازی شبکه‌های اجتماعی نام اینجانب به عنوان گزینه استانداری مطرح شده که لازم است اعلام کنم به هیچ عنوان قصد ترک خدمت به مردم از مجلس را ندارم.

وی با تاکید بر اینکه در خدمت مردم حوزه انتخابیه باقی میمانم و مجلس را ترک نمی کنم افزود: حل مشکلات و مسائل حوزه انتخابیه تفت و میبد برایم در اولویت است و اینکه برخی از طرق مختلف سعی در طرح این موضوع دارند شایعه است.

میرمحمدی با آرزوی موفقیت برای دولت در عرصه های مختلف عنوان کرد: تمام قد در کنار دولت برای حل مشکلات و رفع چالش‌های مردم و کشور ایستاده ایم و از هیچ کمکی به این دولت انقلابی در راستای رفع مشکلات مردم و کشور دریغ نخواهم کرد.

نماینده تفت و میبد در مجلس پیرامون لیست پیشنهادی نمایندگان استان به دولت برای انتخاب استاندار خاطرنشان کرد: لیستی که ارائه شده به عنوان گزینه های پیشنهادی است و شایعاتی که در مورد معرفی یک استاندار از سوی هر نماینده به طور جداگانه، صحت ندارد و لیستی را با اجماع نظر به عنوان نظر مشورتی ارائه دادیم.

وی تصریح کرد: انتخاب نهایی استاندار به عهده دولت و وزارت کشور است و ما بر اساس مسائل و موضوعاتی که مد نظر استان است و برای مردم استان در اولویت است نظرات مجمع نمایندگان را برای کمک به دولت اعلام کردیم.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول