اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

مشکلات خوزستان با مسائل امنیتی گره خورده است/ وزیر کشور امین خوزستان باشد

نماینده مردم ایذه و باغملک گفت: مشکلات خوزستان با مسائل امنیتی گره خورده است و بخش عمده‌ای از موضوعات اجتماعی و اقتصادی هستند که اگر حل نشوند باید منتظر عواقب امنیتی آن‌ها باشیم.

مشکلات خوزستان با مسائل امنیتی گره خورده است/ وزیر کشور امین خوزستان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عبدالله ایزدپناه نماینده مردم ایذه و باغملک در آیین تکریم و معارفه استانداران پیشین و جدید خوزستان که با حضور وزیر کشور در حال برگزاری است، اظهار کرد: ما نمایندگان استان باید تصمیم بر حمایت  جدی از استاندار داشته باشیم و خوشبختانه نمایندگان در بحث حمایت از دولت، رصد مسائل و مشکلات اتحاد دارند.

وی افزود: بالغ بر ۲۰۰ نفر از آقای رئیسی دعوت کردند و طول دوره‌های مجلس بی سابقه است که وزرای دولتی به این شکل رای اعتماد بگیرند.

نماینده مردم ایذه و باغملک گفت: به دنبال سهم خواهی نیستیم اما برای شهر و استان خود دلسوز هستیم، هر هفته در حوزه‌های انتخابیه خود حاضر هستیم و از مسائل و مشکلات مردم  اطلاع داریم.

وی خطاب به وزیر کشور ادامه داد: اختیاراتی که در دولت دارید از سایر وزرا بیشتر است و در همه مسائل داخلی صاحب نظر هستید بنابراین تمام مسائل خوزستان به شما برمیگردد و توقع داریم که امین استان باشید.

عبدالله ایزدپناه با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر آنکه خوزستان را دریابید، تصریح کرد: مشکلات خوزستان با مسائل امنیتی ما گره خورده است و بخش بخش عمده‌ای از موضوعات اجتماعی و اقتصادی هستند که اگر حل نشوند باید منتظر عواقب امنیتی آن‌ها باشیم. 

وی بیان کرد: اکنون همه به مشکل آ ب توجه کرده‌ایم اما بحث بیکاری مهم‌تر است و عمده کسانی که در تنش آبی به خیابان آمدند مساله مهم آنها بیکاری بود که رسانه‌های معاند از این شرایط سواستفاده کردند. 

ایزدپناه عنوان کرد: اختیارات مناطق نفت خیز به مرکز داده شده و برای کوچکترین اقدامات باید از تهران اجازه بگیرند همچنین اختیارات آب و برق به عنوان  یک دستگاه ریشه‌ای در استان خوزستان به تهران داده شده است.

وی اذعان کرد: از حفاری چیزی نمانده که این نیز به لحاظ اختیارات خلع سلاح شده‌اند و نمیتوانند کاری کنند.

نماینده مردم ایذه و باغملک گفت: انتظار داریم به نهادهای امنیتی و انتظامی با توجه به مرزی بودن خوزستان توجه ویژه‌ای شود چرا که این نهادها گاها حتی کمبود وسیله نقلیه دارند.

وی افزود: قطعا اگر امنیت نباشد سرمایه‌گذاری، آسایش، اقتصاد و ... معنی ندارند و تامین امنیت یکی از ارکان اصلی برای رسیدن به سایر اهداف است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول