اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

شناسایی اوباش تا کشف سلاح جنگی غیرمجاز در طرح اقتدار

به گفته فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان در طرح اقتدار ۶۶ نفر از اراذل‌واوباش شناسنامه‌دار دستگیر و ۱۳۱ نفر نیز به پلیس احضار شدند.

شناسایی اوباش تا کشف سلاح جنگی غیرمجاز در طرح اقتدار

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار عزیزالله ملکی صبح امروز در طرح اقتدار نیروی انتظامی در پی شناسایی و دستگیری اراذل‌واوباش توسط نیروی انتظامی در سالن شهدای ناجا با تجلیل از همکاری اصحاب رسانه با نیروی انتظامی اظهار کرد: یکی از مطالبات مردمی در سطح استان برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم و ناامنی‌هایی است که در سطح استان شاهد آن هستیم.

وی با تأکید بر اینکه طرح اقتدار به‌منظور شناسایی اراذل‌واوباش جزو اولویت‌های نیروی انتظامی استان بود، گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۰ با همکاری و تعامل مراجع محترم قضایی با ناجا در سطح استان موفقیت‌های بسیار خوبی کسب کردیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان با تقدیر از ریاست کل دادگستری گیلان برای پشتیبانی از نیروی انتظامی بیان کرد: در طرحی که از ۱۳ شهریورماه به مدت یک هفته در سطح استان داشتیم، شاهد دستاوردهای بسیار خوبی بودیم.

 

ملکی با اشاره به دستگیری ۶۶ نفر از اراذل‌واوباش شناسنامه‌دار توسط نیروی انتظامی استان افزود: حدود ۱۳۱ نفر از این افراد نیز احضار و توجیه شدند، همچنین در طی این‌یک هفته ۱۳۶ قبضه سلاح شکاری و یک قبضه سلاح جنگی که به‌صورت غیرمجاز در دست افراد بود توسط پلیس کشف و به مراجع قضایی معرفی شد.

 

وی شناسایی و برخورد با اراذل‌واوباش در فضای مجازی را یکی از اقدامات شاخص نیروی انتظامی استان گیلان برشمرد و گفت: این افراد در سطح فضای مجازی اقدام به خودنمایی می‌کردند که با اقدامات مطلوب پلیس و رصد فضای مجازی این افراد شناسایی و دستگیر شدند.

 

فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان با اشاره به دستگیری اراذل‌واوباش بیمارستان پورسینای رشت که نظم عمومی را برهم زده بودند، افزود: خوشبختانه با اقدام به‌موقع پلیس این افراد به‌سرعت شناسایی و دستگیر شدند همچنین در این طرح انواع مشروبات الکلی نیز توسط پلیس کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول