اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

راه‌اندازی دومین مرکز واکسیناسیون دهاقان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهاقان گفت: در راستای طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دومین مرکز واکسیناسیون کرونا توسط ناحیه نقاومت بسیج و دانشگاه آزاد اسلامی با هدف تسریع در روند واکیناسیون راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی دومین مرکز واکسیناسیون دهاقان

به گزارش خبرگزاری فارس از دهاقان، دومین مرکز واکسیناسیون کرونا در شهرستان دهاقان  با همکاری بسیج دانشجویی  ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان امروز به بهره‌برداری رسید.

اکبر یعقوبی در حاشیه مراسم افتتاحیه این مرکز واکسیناسیون  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دهاقان با اشاره به  فاز پنجم  طرح  سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی  اظهار داشت: فراهم‌سازی زیرساخت‌های لازم برای سرعت بخشیدن به روند واکسیناسیون گروهای هدف ضروری است و راه‌اندازی این مراکز به تکمیل این روند کمک می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهاقان   بیان کرد: با همکاری که دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان در تأمین مکان داشتند دومین مرکز واکسیناسیون کرونا در شهرستان دهاقان در راستای طرح شهید سلیمانی امروز آغاز به کار کرد.

وی  با بیان این‌که  تسریع در روند واکسیناسیون  می‌تواند به کاهش مرگ‌ و میر و تعداد مبتلایان کمک کند افزود :  راه اندازی این مرکز  روند  واکسیناسیون را در این شهرستان  سرعت می‌بخشد.

یعقوبی  با اشاره به نیروی انسانی فعال در این مرکز  گفت : ۲۰ نفر نیرو اعم از کادر پزشکی، پرستاری و انتظامات  در این مرکز مشغول به کار هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهاقان گفت: مجموعه سپاه و بسیج  تا ریشه‌کن شدن کامل این ویروس منحوس پای کار هستند و  آمادگی داریم در هر موضوعی که نیاز به همکاری باشد خدمت‌رسانی کنیم.

واکسیناسیون دانشجویان جنوب اصفهان در دانشگاه آزاد دهاقان

سید حسن حجازی نیز در  گفت‌وگو با خبرنگار فارس بیان کرد: پس از رایزنی‌های انجام شده و مهیا کردن زیرساخت‌های لازم برای راه‌اندازی مرکز تجمیعی واکسیناسیون دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان و با توجه به این‌که این واحد دانشگاهی از ظرفیت رشته پرستاری برخوردار است، این مرکز  در سالن ورزشی وحدت  این واحد دانشگاهی آغاز به کار کرد.

وی ادامه داد: پس از ابلاغ آیین‌نامه تزریق واکسیناسیون دانشجویان، این مرکز آمادگی دارد دانشجویان جنوب استان اصفهان را واکسینه کند.

حجازی با تأکید بر لزوم تسریع در واکسیناسیون  کرونا افزود: آمادگی داریم واکسیناسیون  عموم مردم شهرستان دهاقان را در این مرکز انجام دهیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان با بیان این‌که فعلا  مرکز واکسیناسیون به صورت تک شیفته در حال فعالیت است و  ادامه داد: در صورت استقبال از واکسیناسیون  در این مرکز آمادگی داریم شیفت‌های این مرکز را افزایش دهیم.

وی تصریح کرد: صفر تا ۱۰۰ واکسیناسیون توسط دانشجویان رشته پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان انجام می‌شود، در این مرکز ضمن فراهم کردن استانداردهای لازم برای تزریق شامل سالن انتظار، غرفه‌های بهداشتی و سالن ریکاوری، با ایجاد ۳ خط واکسیناسیون، از ساعت ۸ صبح الی ۱۳،  امکان تزریق بیش از ۳۰۰ دوز واکسن فراهم شده است که با گشایش این مرکز و فراهم بودن دوز کافی واکسن، امیدواریم بتوانیم سطح پوشش واکسیناسیون شهرستان را به بیش از ۷۰ درصد برسانیم.

به گزارش فارس، در راستای فاز پنجم طرح شهید سلیمانی دومین مرکز واکسیناسیون کرونا با حضور مسؤولان  ارشد شهرستان و بسیجیان در سالن وحدت دانشگاه آزاد اسلامی دهاقان شروع به کار کرد.

انتهای پیام/۶۳۱۲۲/ج۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول