اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

اعلام شرایط انتخابی تیم کشتی آزاد امید برای مسابقات جهانی

شرایط برگزاری انتخابی تیم ملی کشتی آزاد امید برای شرکت در مسابقات جهانی اعلام شد.

اعلام شرایط انتخابی تیم کشتی آزاد امید برای مسابقات جهانی

به گزارش خبرگزاری فارس، رقابت های کشتی زیر 23 سال قهرمانی جهان روزهای 10 تا 16 آبان ماه به میزبانی کشور صربستان و در شهر بلگراد برگزار می شود.

شرایط برگزاری انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در رده ی امید برای حضور در این مسابقات به شرح زیر است:

57 کیلوگرم: برنده مسابقه مابین علی قلی زادگان، مهدی ویسی، احمد محمدنژاد جواد و امیرحسین شامی که به صورت تک حذفی برگزار می شود، به عضویت تیم ملی کشتی آزاد رده امید درمی آید.

61 کیلوگرم: برنده مسابقه مابین مجید داستان، داریوش ولی زاده، اسماعیل کریمی و محمدامین خسروی که به صورت تک حذفی برگزار می شود، به عضویت تیم ملی کشتی آزاد امید درمی آید.

65 کیلوگرم: برنده مسابقه مابین کیان محمودجانلو، پیمان نعمتی، محمد حیدری و محمد قاسمعلی که به صورت تک حذفی برگزار می شود. در تاریخ 16 مهرماه با حسن عبادی مسابقه می دهد و نفر برنده به عضویت تیم ملی کشتی آزاد امید درمی آید.

70 کیلوگرم: برنده مسابقه ما بین امیرحسین مقصودی، علی اکبر فضلی، محمد بخشی و حسین محمدآقایی که به صورت تک حذفی برگزار می شود، به عضویت تیم ملی کشتی آزاد امید درمی آید.

74 کیلوگرم: برنده مسابقه مابین سبحان یاری، امیرحسین متقی و محسن کوچ نژاد که به صورت دوره ای برگزار می شود، در تاریخ 16 مهرماه با محمدصادق فیروزپور مسابقه داده و فرد برنده به عضویت تیم ملی کشتی آزاد امید درمی آید.

79 کیلوگرم: برنده مسابقه مابین علی سوادکوهی، علیرضا کریمی، محمد شهبازنژاد و علی شکوری که به صورت تک حذفی برگزار می شود، به عضویت تیم ملی کشتی آزاد امید درمی آید.

86 کیلگرم: برنده مسابقه مابین حسین نوری، سجاد غلامی، امیرحسین کاووسی و علی منصوری که به صورت تک حذفی برگزار می شود به عضویت تیم ملی کشتی آزاد امید درمی آید.

92 کیلوگرم: برنده مسابقه مابین مهدی حاجیلوئیان، مبین عظیمی و حسین جلالی نژاد که به صورت دوره ای برگزار می شود، در تاریخ 16 مهرماه با امیرحسین فیروزپور مسابقه داده و فرد برنده به عضویت تیم ملی کشتی آزاد امید درمی آید.

97 کیلوگرم: برنده مسابقه مابین علیرضا عبداللهی، امیرعلی آذرپیرا، سجاد عزیزی و علیرضا رکابی که به صورت تک حذفی برگزار می شود، به عضویت تیم ملی کشتی آزاد امید درمی آید.

125 کیلوگرم: برنده مسابقه بین علیرضا اکبرپور، مهدی هاشمی، سالار حبیبی و مصطفی طغانی که به صورت تک حذفی برگزار می شود، در تاریخ 16 مهرماه با عباس فروتن مسابقه داده و نفر برنده به عضویت تیم ملی کشتی آزاد امید درمی آید.

شرایط برگزاری مسابقه:
1- کلیه مسابقات در تاریخ 2 مهرماه و بدون ارفاق وزن برگزار می شود.
2- مراسم وزن کشی ساعت 8 تا 8:30 و برگزاری مسابقات ساعت 11 همان روز است.

رحمان عموزاد، امیرمحمد یزدانی، عرفان الهی، محمد نخودی و امیرحسین زارع به لحاظ شرایط سنی می توانند در مسابقات جهانی امید شرکت کنند اما به دلیل توجه به نفرات بعدی و انتخاب آنها در تیم بزرگسالان، از انتخاب این کشتی گیران صرف نظر شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول