اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

برپایی پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه صنعت ساختمان، املاک و سرمایه‌گذاری عراق

پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان، املاک و سرمایه‌گذاری در اربیل عراق با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی از ۱۶ تا ۱۹ شهریور دایر خواهد بود.

برپایی پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه صنعت ساختمان، املاک و سرمایه‌گذاری عراق

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، این نمایشگاه که از ۱۶ شهریورماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر اربیل عراق آغاز و تا روز ۱۹ شهریور ماه جاری ادامه خواهد داشت، ۱۴ شرکت دانش‌بنیان به ارائه محصولات و عرضه توانمندی‌های خود می‌پردازند.

این نمایشگاه صبح امروز با حضور بیش از ۱۵۰ شرکت و در حضور وزیر مسکن و عمران کردستان عراق و سرکنسول و رایزن اقتصادی ایران افتتاح شد.

در روز اول این نمایشگاه، نشست معرفی پروژه‌های ساختمانی و زیرساختی اربیل، توسط معاون وزیر مسکن و عمران اقلیم کردستان، مقامات و مسئولان و با حضور تجار و بازرگانان برگزار شد.

گفتنی است یکی از برنامه‌های صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور آن‌ها در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی پاویون است.

هماهنگی برای حضور و بازدید مسئولان کشورهای خارجی و نیز هیئت‌های تجاری و همچنین برگزاری جلسات مذاکرت تجاری با مشتریان خارجی، بخشی از خدماتی است که در پاویون‌ شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های مختلف خارجی ارائه می‌‌شود.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول