اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

جمهوری اسلامی برنده عرصه مقاومت است/امروز شاهد خروج ذلت‌بار آمریکا از خاورمیانه هستیم

نماینده ولی فقیه در استان گیلان، جمهوری اسلامی را برنده عرصه مقاومت دانست و گفت: اگر امروز جمهوری اسلامی برنده میدان در عرصه مقاومت بوده و کشورهای غربی را به چالش کشیده نتیجه مقاوم‌سازی ملت‌ها و عدم پذیرش سلطه از سوی مستکبران است.

جمهوری اسلامی برنده عرصه مقاومت است/امروز شاهد خروج ذلت‌بار آمریکا از خاورمیانه هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، آیت‌الله رسول فلاحتی عصر امروز در مراسم یادواره شهدا ۱۴۲ شهید بخش کومله شهرستان لنگرود در صحن آستان امامزاده حسن کومله با بیان اینکه استکبار در تلاش است تا مردم را از ارزش‌های اسلامی خود دور کند، اظهار کرد: برنامه استکبار برای نفوذ به جمهوری اسلامی بسیار دقیق است ولی مردم ایران از شناخت درست و بصیرت لازم برخوردار بوده و با عروسک‌های خیمه‌شب‌ بازی استکبار مبارزه کردند. 

وی با اشاره به شکست استکبار در جبهه درون و بیرون جهان گفت: مقام معظم رهبری چندین سال افول آمریکا را مطرح می‌کنند که برخی از رجال‌های داخلی به آن بی توجه هستند ولی امروز شاهد خروج این کشور از خاورمیانه و ذلت آنان هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان، جمهوری اسلامی را برنده عرصه مقاومت دانست و افزود: اگر امروز جمهوری اسلامی برنده میدان در عرصه مقاومت بوده و کشورهای غربی را به چالش کشیده نتیجه مقاوم‌سازی ملت‌ها و عدم پذیرش سلطه از سوی مستکبران است.

فلاحتی با تأکید بر برنامه استکبار به سرکردگی آمریکا در ایجاد تزلزل در ایمان نسل جدید در جمهوری اسلامی تصریح کرد: امروز دشمنان نظام اسلامی ذلت را در جلو چشم خود مشاهده می‌کنند که همه آنان در سایه ایمان ملت، خون پاک شهیدان، ایمان به انقلاب بوده به این منظور استکبار ایمان نسل جدید را هدف گرفته و سعی دارد آن را متلاشی کند.

وی با اشاره به پیشرفت‌های جمهوری اسلامی در ۴۲ سال گذشته بیان کرد: از عوامل عقب افتادگی و شکست قیام‌های برخی از کشورهای خاورمیانه نداشتن رهبری آگاه شجاع و قدرتمند به مانند امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان رهبریت در اسلام را یک اصل دانست و گفت: استکبار بداند ملت ایران تا آخرین قطره خون خود پای امام و مقام معظم رهبری ایستاده و در مقابل مسؤولان عشق قدرت و جاه‌طلبی اعتراض می‌کند زیرا مردم، مطیع مقام معظم رهبری هستند.

فلاحتی با بیان اینکه دفاع از رهبری دفاع از خیمه جمهوری اسلامی است، افزود: دفاع از مقام معظم رهبری و جمهوری اسلامی یک اصل بسیار مهم است به این دلیل استکبار ستون خیمه را هدف قرار داده است.

وی با بیان اینکه با شهادت شهید سلیمانی، دنیای مقاومت برای مقابله با استکبار بسیج شدند، تصریح کرد: با شهادت حاج قاسم سلیمانی تمامی نیروهای مقاومت با یک‌دیگر بسیج شده و باعث خروج آمریکا از خاورمیانه شدند به طوری که آمریکا با ۳۰۰ هزار نیرو از افغانستان خروج کردند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول