اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

وزارت فرهنگ جلوی انتشار ویروس‌های فرهنگی را بگیرد

سخنگوی هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری با ضرورت تقویت نظارت ها بر حوزه چاپ و نشر گفت: باید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جلوی چاپ و نشر ویروس فرهنگی در حوزه کتاب را بگیرد.

وزارت فرهنگ جلوی انتشار ویروس‌های فرهنگی را بگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت الله سید احمد خاتمی عصر امروز در دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه باید نظارت ها در حوزه کتاب تقویت شود، تصریح کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید به داد عرصه کتاب برسد.

وی با بیان اینکه فرهنگ کتاب و کتابخوانی به سمت احتضار پیش رفته است، گفت: امضای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در صدور مجوز چاپ کتاب‌های نباید اخلاق ستیز و دین ستیز باشد.

سخنگوی هیأت رئیسه خبرگان رهبری با بیان اینکه فیلم های ارزشی می توانند به اندازه منبرهای تمام خطبای حوزه اثر گذار باشند، گفت: باید ضمن توجه به این مقوله مهم، در برابر کسانی که با تولید آثار ارزشی مخالفت می کنند مقاومت کنید.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این دیدار با اشاره به تلاش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای عمل کردن به منویات مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ، ارتباطات و رسانه تصریح کرد: اگر ما در حوزه فرهنگ شاهد اصلاح لازم نباشیم حل معضلات اقتصادی و اجتماعی نتیجه نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های مردمی بسیاری در حوزه فرهنگ توسط جوانان مومن انقلابی فعال هستند، خاطرنشان کرد: بسترهای لازم برای شکوفایی و کارآمدی بیشتر این تشکلها باید مهیا شود.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول