اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

خیانت تشکیلات خودگردان با کمک به صهیونیست‌ها برای یافتن اسرای فلسطینی

تشکیلات خودگردان فلسطین به بهانه جلوگیری از وقوع تنش‌های بیشتر در پی اقدام احتمالی مرگبار رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی، گفته به یافتن شش اسیری که از زندان فرار کردند، کمک می‌کند.

خیانت تشکیلات خودگردان با کمک به صهیونیست‌ها برای یافتن اسرای فلسطینی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در ادامه خیانت‌های تشکیلات خودگردان به ریاست «محمود عباس» به آرمان فلسطین و گروه‌های مقاومت، رام‌الله این‌بار همراه با رژیم صهیونیستی برای بازداشت اسرای فلسطینی گریخته از زندان امنیتی «جلبوع» وارد عمل شد.

رسانه‌های محلی امروز (جمعه) گزارش دادند تشکیلات خودگردان به رژیم صهیونیستی اطلاع داده که در عملیات جستجو برای یافتن شش اسیر فلسطینی که از زندان فوق امنیتی این رژیم با موفقیت فرار کردند، به صهیونیست‌ها کمک می‌کند.

به نوشته وبگاه صهیونیستی «عاروتص شوع»، طی دو روز گذشته مقام‌های ارشد کمیته مرکزی حزب فتح جلسات ارزیابی با سران امنیتی تشکیلات خودگردان برگزار کرده و نهایتاً دو طرف تصمیم گرفتند که با رژیم اشغالگر صهیونیستی برای دستگیری اسرای فلسطینی همکاری کنند.

این گزارش با اشاره به آغاز عملیات نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان برای یافتن اسرای فلسطینی، ادامه داد، این تصمیم در پی نگرانی از این مسئله اتخاذ شد که عملیات اسرائیلی‌ها برای بازداشت شش اسیر فلسطینی ممکن است به افزایش تنش‌ها و درگیری فلسطینی‌ها با نظامیان صهیونیست در کرانه باختری منجر شد.

همزمان، نظامیان و نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی در پی نگرانی از اعلامیه مقاومت فلسطین برای برگزاری تظاهرات گسترده در حمایت از فرار موفقیت‌آمیز اسرای فلسطینی، وارد بالاترین سطح هشدار امنیتی شدند. (جزئیات بیشتر)

از سوی دیگر، یک مقام امنیتی اردنی به روزنامه «اسرائیل هیوم» خبر داد که تل‌آویو از مقامات اردن خواسته است در صورتی که شش اسیر فلسطینی توانستند از مرزهای فلسطین اشغالی عبور کنند، اردن در مشخص کردن محل حضورشان به تل‌آویو کمک کند.

روز دوشنبه هفته جاری ( ۱۵ شهریور)، شش اسیر فلسطینی موفق شدند پس از حفر یک تونل در زندان فوق امنیتی جلبوع در شمال فلسطین اشغالی، از این زندان فرار کنند.

بر اساس گزارش صهیونیست‌ها، این شش نفر «زکریا الزبیدی»، «مناضل نفیعات»،  «محمود عارضه»، «یعقوب قادری»، «ایهم کمامجی» و «محمد عارضه» هستند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول