اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

یاوه‌گویی مجدد وزیر خارجه تل‌آویو درباره برنامه هسته‌ای ایران

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با تکرار اتهام‌زنی‌ها درباره برنامه هسته‌ای ایران، بار دیگر خیال‌بافی‌ها درباره مقابله تل‌آویو با پیشرفت اتمی تهران را بازگو کرد.

یاوه‌گویی مجدد وزیر خارجه تل‌آویو درباره برنامه هسته‌ای ایران

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی که به مسکو سفر کرده، ایران را به تلاش برای ساخت سلاح اتمی متهم کرد.

لاپید امروز (جمعه) در مصاحبه با خبرگزاری «اسپوتنیک»، درباره وضعیت بحران سوریه گفت: «اسرائیل اجازه تکرار حادثه سقوط هواپیمای روسی ایلوشین۲۰ در سوریه را نمی‌دهد و مکانیسم جلوگیری از اینگونه تصادف‌ها نیز به خوبی عمل می‌کند».

وی در توجیه حملات تجاوزکارانه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به سوریه مدعی شد: «ما می‌خواهیم ارتش روسیه، فارغ از آنچه در سوریه اتفاق می‌افتد، آسیبی نبیند. اسرائیل و روسیه در تلاش هستند تا از وخیم‌تر شدن اوضاع به سطح درگیری خطرناک، جلوگیری کنند».

به نوشته اسپوتنیک، وزیر خارجه رژیم جنایتکار صهیونیست که چندین بار اقدامات خرابکارانه علیه برنامه هسته‌ای ایران انجام داده، ادعا کرد: «ایران در آستانه دستیابی به سلاح اتمی است و باید بداند که این امر [از سوی اسرائیل] بی‌پاسخ نخواهد ماند».

لاپید همچنین افزود که مسکو و تل‌آویو در حال گفت‌وگو درباره جزئیات سفر «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به روسیه در ماه اکتبر هستند.

وی روز گذشته طی نشست خبری مشترک با «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه نیز مدعی شده بود: «ما اجازه نخواهیم داد که ایران به سلاح اتمی دست یابد یا حتی در آستانه دستیابی به آن قرار گیرد. ایران می‌گوید که می‌خواهد اسرائیل را از بین ببرد و ما اجازه نمی‌دهیم که از این خط عبور کند». (جزئیات بیشتر)

کابینه جدید رژیم صهیونیستی از زمان آغاز به کار در ماه‌های اخیر، تلاش خود را به کار گرفته  تا با فرستادن مقام‌های رژیم صهیونیستی به ایالات متحده و دیدار با مقام‌های آمریکایی و کشورهای امضاکننده برجام، از احیای توافق هسته‌ای ایران جلوگیری کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول