اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

سفر رئیس دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل به ازبکستان

معاون دبیر کل سازمان ملل متحد و رئیس دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد در ماه نوامبر به ازبکستان سفر می‌کند.

سفر رئیس دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل به ازبکستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، «گادا ویلی» معاون دبیر کل سازمان ملل متحد و رئیس دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد در ماه نوامبر به ازبکستان سفر می‌کند.

توافق در مورد این سفر در شهر «وین» در چارچوب مذاکرات وی با «تنزیلا ناربایوا» رئیس مجلس سنای ازبکستان به دست آمده است.

موضوع اصلی این مذاکرات، همکاری در زمینه مقابله با قاچاق مواد مخدر و جرائم سازمان بوده است.

برنامه ریزی شده در چارچوب سفر به «تاشکند» برنامه جدید دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد برای کشورهای آسیای مرکزی در سال‌های 2022 و 2025 میلادی به امضا رسد.

این برنامه افزایش پتانسیل سازمان‌های نیروی انتظامی در رسیدگی به تخلفات در زمینه قاچاق انسان، مقابله با فساد و همچنین پیشگیری از اعتیاد در چارچوب مراسم‌های تحکیم ارزش‌های خانوادگی فراهم می‌کند.

ویلی گفت: نمایندگی منطقه‌ای دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد در شهر «تاشکند» بزرگ‌ترین دفتر خارجی سازمان است. این از اهمیت همکاری‌های ما با ازبکستان گواهی می‌دهد.

وی از گام‌های قاطع مقامات ازبکستان در مبارزه با فساد، ریشه کن شدن کار کودک و کار اجباری و همچنین مقابله با قاچاق انسان استقبال کرد.  

رئیس دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد ابتکارات ازبکستان در همکاری‌های بین سازمانی و فرامرزی در تامین امنیت منطقه‌ای با توجه به اوضاع افغانستان را بسیار مهم دانست.

شایان ذکر است، هیئت پارلمانی ازبکستان به سرپرستی «تنزیلا ناربایوا» در شهر «وین» در سیزدهمین نشست زنان روسای پارلمان و پنجمین نشست جهانی روسای پارلمان‌ها شرکت می‌کند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول