اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

عیادت وزیر ورزش از یک خیر البرزی/ دولت پاسخگوی مطالبات سمن‌ها است

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه سمن‌ها نقش مثبتی در پیش برد اهداف ورزات‌خانه دارند، گفت: در حال حاضر ۳۷۰۰ سازمان مردم نهاد در کشور فعال هستند که حامی آن‌ها خواهیم بود و مطالبات نیازهای این قشر را پاسخگوی هستیم.

عیادت وزیر ورزش از یک خیر البرزی/ دولت پاسخگوی مطالبات سمن‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سید حمید سجادی، روز جمعه در حاشیه عیادت از «الناز باقری» یکی از خیرین البرزی که در قالب سمن نیز فعالیت دارد، گفت: در حال حاضر سه هزار و ۷۰۰ سازمان مردم نهاد در کشور فعال هستند.

وی با اشاره به اهمیت سمن‌ها ادامه داد: بخش مهمی از فعالیت های وزارت ورزش و جوانان  در حوزه جوانان به عهده این سازمانهای مردم نهاد بوده که به همین منظور ماموریت‌هایی برای این حوزه تعریف شده است.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه وزارت ورزش و جوانان حامی سازمان‌های مردم نهاد است و در صورت نیاز در راستای ساماندهی، برنامه ریزی، پیگیری و یا فرهنگ سازی در این مجموعه‌ها پای کار خواهد بود، اضافه کرد: حمایت از این سازمان ها بخشی از تکالیف ما در وزارت ورزش و جوانان هست و این مهم  ما را به این واداشت که امروز در استان البرز حضور یافته و از یکی از این سمن‌ها که طبق گزارش ها در البرز و هفت استان کشور فعال است بازدید و از نیکوکار البرزی فعال در این سمن که در بستر بیماری قرار دارد نیز عیادت کنیم.

ورزشگاه انقلاب البرز نیاز به حمایت مالی دارد

وزیر ورزش و جوانان در ادامه با اشاره به تعیین تکلیف پروژه ورزشگاه ۶ هزاری نفر کرج تصریح کرد: این ورزشگاه یکی از بهترین پروژه‌ها در کشور است که بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و ادامه آن نیازمند حمایت و کمک مالی است؛ در این راستا جلسات کارشناسی طی هفته‌های آتی برگزار خواهیم کرد.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: با توجه به صحبت‌های پیمانکار این پروژه مبنی بر اینکه افتتاح این ورزشگاه در صورت تزریق منابع مالی تا ۲۲ بهمن محقق خواهد شد، امیدواریم بتوانیم با اقدامات لازم شرایطی را فراهم کنیم تا زودتر از موعد این پروژه بزرگ را به بهره برداری برسانیم.

وی ادامه داد: پروژه ورزشگاه ۶ هزار نفری انقلاب کرج یکی از مجموعه های فاخر کشور است و با توجه به خاطرات و آشنایی که با این استان دارم امیدواریم که اتفاقات خوبی در ورزش البرز شاهد باشیم.

سجادی گفت: در این بین اداره کل ورزش و جوانان نیز باید بیشتر از گذشته رسالت و وظایف خود را در پیش گرفته و ما نیز در هر جایی که نیاز باشد بر حسب وظیفه کمک خواهیم کرد.

انتهای پیام/ج/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول