اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مردم حضور و تلاش مسؤولان را حس می‌کنند

امام جمعه موقت ورامین گفت: مسؤولان تا زمانی که امانت‌دار این مسؤولیت‌ها هستند خادم مردم و میان مردم باشند چرا که مردم حضور و تلاش آنها را حس می‌کنند.

مردم حضور و تلاش مسؤولان را حس می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین با اشاره به سالگرد شهادت علمای بزرگ اظهار کرد: این علما بر گردن ما حق دارند علمایی که با قلم و قدم و خونشان برای اسلام و انقلاب زحمت کشیدند و ما مرهون تلاش‌ها و خدمات و مجاهدت‌های آنان هستیم و باید در مناسبت‌های مرتبط از بزرگان یاد کنیم.

وی ضمن درود به روح شهید آیت الله مدنی شهید محراب که به دست منافقین کوردل به شهادت رسید گفت: مجاهدت‌های شهید ضد استبداد شهید محمد خیابانی را ارج می نهیم.

امام جمعه موقت ورامین با بیان اینکه در آستانه سالروز شهادت سلمان فارسی هستیم افزود: این شخصیت بزرگ تاریخ اسلام مدال افتخار را برای مسلمانان و اهل بیت کسب کرده و به مسلمان محمدی شناخته شد و متأسفانه مردم ایران در این سرزمین از غفلت بصیرت و حقیقت طلبی مسلمان عزیز بی اطلاع و یا کم اطلاع هستند.

حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه رسانه‌ها و صاحبان هنر در معرفی این افراد که نشان دهنده هیبت دینی و ملی ما هستند کوتاهی کرده‌اند، افزود: او که از ایران حرکت می‌کند و رنج سفر و هجرت را به جان و دل می‌خرد و بالاخره گمشده خود را در مدینه می‌یابد به او ایمان می‌آورد و سپس در کنار حضرت علی(ع) به شهادت می‌رسد و جلوه حکومت اسلامی را به نمایش می‌گذارد و ملت ما به خود می بالد که از نسل سلمان است و امروز حاج قاسم‌ها ظهور می‌کنند و ان شاالله این نسل زمینه ساز ظهور باشند.

وی بیان کرد: شهادت عمار یاسر در جنگ صفین رخ داد که تقابل جبهه معاویه و عمروعاص با امام علی(ع) بود و جنگی که در آن با قرآن بر سر نیزه کردن یاران امیرالمومنین در مقابل او قرار گرفتند و عمار فداکار در این جنگ به شهادت رسید، اما عمار تا توانست روشنگری و از امام علی دفاع کرد.

خطیب جمعه ورامین گفت: امروز ما گرفتار حیله‌ها و مکرهای معاویه‌ها و عمروعاص های زمان هستیم و با این رسانه‌های مسموم و تبلیغات فریبنده که دروغ‌ها را راست جلوه می‌دهند و باطل را بزرگ کرده و حق جلوه می‌دهند، تا جایی که حتی برخی افراد را مقابل ولایت و نهادهای مرتبط با ولایت قرار می‌دهند.

وی ادامه داد: می‌گویند کسی با اعتقاد است که دلسوزانه انتقاد می‌کند حتی مقام معظم رهبری نیز انتقاد دلسوزانه را تأیید می‌کند اما تخریب، توهین، تهمت و شایعه پراکنی وحدت و انسجام جامعه را از بین می‌برد، از جنگ صفین عبرت بگیریم البته به لطف ملت ایران تاکنون فریب عمروعاص های زمان را که در شبکه‌های بیگانه درصدد انحراف و ناامیدی مردم هستند را نخورده‌اند و انشاالله بعد از این هم نخواهند خورد.

امام جمعه موقت ورامین با بیان اینکه در آستانه سالروز شهادت کریم اهل بیت امام مجتبی(ع) هستیم، گفت: وظیفه داریم در این روز سخت به این امام مظلوم و غریب ادای احترام کنیم و درس‌های زندگی ایشان را مرور کنیم لذا انتظار می‌رود در شب شهادت با حضور در مساجد و هیئات مذهبی به ساحت نورانی امام مجتبی(ع) متوسل شویم که طبق برنامه ریزی صبح روز سه شنبه از ساعت ۱۱ صبح مراسم برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام محمودی عنوان کرد: بارها از این تریبون مطرح شده که مردم ورامین از مشکلات مختلف مانند حاشیه‌نشینی تکدی‌گری و فساد علنی و مواد مخدر و ناکارآمدی برخی مدیریت‌ها رنج می‌برند در خصوص این مطالب کسی پاسخگوی وضع موجود نیست و من استدعا دارم مسئولان تا زمانی که امانت دار این مسئولیت‌ها هستند خادم مردم و میان مردم باشند چرا که مردم حضور و تلاش آنها را حس می‌کنند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول