اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مسؤولان از بیان مشکلات بیمارستان الغدیر ناراحت می‌شوند/ وزیر راه بازدید از مسکن مهر پردیس را در اولویت قرار دهد

امام جمعه پردیس گفت: پروژه بیمارستان الغدیر را مردم ساختند اما مسؤولان نتوانستند به خوبی عمل کرده و این بیمارستان را راه اندازی و تجهیز کنند و از بیان این مشکلات نیز ناراحت می‌شوند.

مسؤولان از بیان مشکلات بیمارستان الغدیر ناراحت می‌شوند/ وزیر راه بازدید از مسکن مهر پردیس را در اولویت قرار دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه پردیس در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس که با حضور پرشور نمازگزاران در بوستان نورالشهدای فاز۳ پردیس و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار کرد: مساله اول کشور مقابله با کرونا است و در این خصوص همه پای کار آمدند و موکب امام حسین(ع) شهرستان نیز تمام فعالت های خود را به لبیک به ندای مقام معظم رهبری اختصاص داد، اما برخی اعتنایی نکرده و به کارهای روزمره خود پرداختند.

وی با اشاره به دیدار رهبری با دولت سیزدهم و اولویت های مطرح شده، گفت: بازسازی اعتماد عمومی مردم و بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی که با بی توجهی‌هایی که در گذشته به مسایل دینی و فرهنگی شده این دو موضوع مغفول واقع شده بود.

امام جمعه پردیس افزود: بازسازی انقلابی عرصه های مدیریتی در تمام بخش ها اولویت سوم است دولت سیزدهم باید دستگاه‌ و مدیریت اجرایی کشور را به دست انقلابیون بسپارد زیرا مشکلات موجود به دلیل حضور مدیران غیرانقلابی در صحنه بود و معدود خدمات صورت گرفته نیز به دلیل حضور‌ اندک مدیران انقلابی بود.

حسینی ادامه داد: هر زمان که انقلابی فکر، عمل و اینگونه وارد کار شدیم، موفقیت های زیادی داشتیم و این توقع مردم و رهبری از دولت است که مدیران انقلابی و جهادگر را در جای جای دولت بگذارد.

امام جمعه پردیس اضافه کرد: طی دوسال آخر، رئیس دولت قبلی از محل کار خود بیرون نیامد و امروز می بینیم رئیس جمهور چگونه بین مردم حضور دارند، زیرا هرچه بیشتر در بین مردم باشیم، درد مردم را مشاهده و اقدامات بهتری در رفع آنها انجام خواهیم داد.

وی در خصوص واکسناسیون شهروندان پردیسی، بیان کرد: در شهرستان پردیس اقدامات خوبی توسط سپاه پاسداران صورت گرفته و با واردات و تولید واکسن اغلب مشکلات برطرف شده است.

حسینی ضمن تقدیر از اقدامات سپاه شهرستان پردیس، بیان کرد: دو مرکز واکسیناسیون توسط سپاه و خیرین افتتاح و دو مرکز دیگر در شرف افتتاح است که جای تقدیر دارد و از خیرین و مسوولان می خواهیم کمک کنند تا واکسیناسیون تمام مردم به اتمام برسد.

امام جمعه پردیس با اشاره به تصویرسازی های کاذب دشمنان، اعلام کرد: دشمنان با تصویر سازی‌های کاذب تلاش می کنند تا تصویری مخدوش و اشتباه را از نیروهای مدافع نظام ترویج داده و انقلابیون را ناموجه و خود را موجه جلوه دهند.

وی تصریح کرد: دشمنان با این اقدامات کشور ماتم زده، خشونت طلب و تروریست نشان می دهند و مانند مگس های رسانه های بر زخم های ناشی از عفلت ها نشسته و این ضعف‌ها را درشت نمایی می کنند.

حسینی با بیان اینکه دشمنان می خواهند با این تصویر سازی‌های غلط، مسببان وضعیت موجود کشور را پنهان کنند، اذعان کرد: مطالبه مردم در انتخابات شناسایی عاملان مشکلات کشور بود و آنها می خواهند با این اقدامات مسببان وضعیت کمرشکن امروز را مخفی و ذهن مردم را به انقلابیون منحرف کنند.

امام جمعه پردیس ادامه داد: کسانی که با بی تدبیری و ترک فعل کشور را معطل شیطان بزرگ کردند باید شناسایی و مجازات شوند و این توقع را از مجلس و قوه قضاییه داریم تا آنهایی که نسخه علاج مشکلات کشور را ارتباط با آمریکا می دانستند را مجازات کنند.

وی ابراز کرد: رئیس جمهور انقلابی با نهضت تحول خواهی جان تازه ای به کشور داد و
دشمنان می خواهند این روحیه تحول خواهی متوقف شود و به دنبال تفرقه اندازی هستند و همه در این برهه زمانی باید بصیرت خود را بالا برده تا دولت انقلابی به تحولات مدنظر خود دست پیدا کند.

حسینی در خصوص مذاکرات، گفت: سخن و نظر رهبری از زبان دولت شنیده شد و رئیس جمهور در خصوص مذاکرات گفت؛ مذاکره فقط برای رفع تحریم ها انجام می شود و برای هیج موضوع دیگری مذاکره نخواهیم کرد.

امام جمعه پردیس افزود: آنها می خواهند با مذاکره قدرت ایران را گرفته و فرصت سوزی کنند و با فرسایشی ‌کردن مذاکرت اتفاقات خوب کشور را مانند گذشنه معطل کنند اما مذاکره ای راهبردی را با نظارت مجلس و امنیت ملی کشور برقرار و به طور حتم ثمرات خوبی هم خواهد داشت.

حسینی با شاره به اتفاقات شهرستان پردیس، خاطرنشان کرد: مسوولان و مدیران مراقب ترک فعل باشند و مانند رئیس جمهور که در بین مردم است و از نزدیک شرایط و درد های مردم را مشاهده می کند عمل کنند.

امام جمعه پردیس بیان کرد: شهرداری پردیس مجموعه‌ای را طی ۲۰ روز و پروژه‌ای دیگر را دو ماهه افتتاح کرده است که نمونه‌ای از کار انقلابی بوده اما برخی پروژه های شهرستان که بسیار ضروری هستند و چندین سال یا دو دهه بلاتکلیف مانده اند.

وی تشریح کرد: پروژه بیمارستان الغدیر را مردم ساختند اما مسوولان نتوانستند به خوبی عمل کرده و این بیمارستان را راه انداخته و تجهیز کنند و از بیان این مشکلات نیز ناراحت می شوند.

حسینی ادامه داد: از شهردار پردیس تشکر میکنیم و این کار جهادی درسی برای تمام مسوولان است و باید پروژه ها را جهادی با همت بالا انجام دهیم‌.

امام جمعه پردیس اعلام کرد: در فازهای هشت، یازده، ۹ و پنج علی رغم تلاش مسوولان مردم از خدمات ابتدایی هم محروم هستند و از وزیر راه و شهرسازی می خواهیم به داد مردم مظلوم این فازها برسند و بازدید میدانی از این فازها را در اولویت کاری خود قرار بدهند.

وی تاکید کرد: امیدواریم با ورود جدی و انقلابی وزیر راه و شهرسازی لذت و شیرینی اقدامات جهادی دولت سیزدهم را به مردم بچشانند و دیگر مشکلات شهرهای بومهن و جاجرود و درد های مردم نیز به صورت انقلابی حل و رفع شود.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول