اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  محور مقاومت

هشدار جهاد اسلامی به صهیونیست‌ها؛ پاسخی سخت در انتظار شماست

یکی از رهبران جهاد اسلامی فلسطین گفت که سلاح مقاومت آماده است تا اگر یک قطره خون اسرای آزاده ریخته شود، تا پاسخ سختی به صهیونیست‌ها بدهد.

هشدار جهاد اسلامی به صهیونیست‌ها؛ پاسخی سخت در انتظار شماست

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «خالد البطش» از مقامات رده بالای جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز (جمعه) در مصاحبه‌ای در خصوص هرگونه آسیب به شش اسیر آزاده به رژیم صهیونیستی هشدار داد.

او به شبکه المیادین گفت: «سلاح مقاومت منتظر است تا یک قطره خون از هر یک از شش اسیر آزاده ریخته شود تا در آن صورت علیه دشمن اقدام کند و از این رو به اشغالگران هشدار می‌دهیم که هیچ آسیبی به اسرا نباید برسانند.»

خالد البطش سپس گفت که زندانیان فلسطینی در معرض اقدامات انتقام جویانه صهیونیست‌ها قرار گرفته‌اند و رژیم تل آویو در ازای فرار اسرای آزاده، دست به سرکوب دیگر زندانیان می‌زند.

او از نهادهای حقوق بشری و سازمان‌ها و کشورها خواست تا رژیم تل آویو را تحت فشار قرار دهند تا اقدامات سرکوبگرانه خود علیه اسرای فلسطینی را متوقف کند.

از زمان فرار شش اسیر فلسطینی از زندان فوق امنیتی «جلبوع» در بامداد روز دوشنبه، همزمان با بسیج گسترده صهیونیست‌ها برای یافتن آن‌ها، زندان‌های سرزمین اشغالی نیز به شدت متشنج شده است و مقامات جهت ممانعت از فرار زندانیان، آن‌ها را بین زندان‌های مختلف جابه جا می‌کنند و از این رو اسرای فلسطینی در زندان‌های «نقب» و «رامون» به شدت با مأموران درگیر شده و سلول‌ها را به آتش کشیده‌اند. امروز نیز اسرای فلسطینی در زندان رامون چند سلول را آتش زدند.

یک از افسران زندان نقب بدون ذکر نام خود در این باره به رادیو رژیم صهیونیستی (کان) گفته که تاکنون چنین وضعی را در زندان‌ها شاهد نبوده است.

امروز نیز به دعوت جهاد اسلامی فلسطین، اهالی کرانه باختری و غزه در تجمعاتی با عنوان «جمعه همبستگی با اسرا» شرکت کردند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول