اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

حضور اعضای شورای شهر لامرد در میان مردم قابل‌ تقدیر است

امام‌جمعه لامرد گفت: حضور اعضای شورای اسلامی شهر لامرد در میان مردم قابل‌تقدیر است و همه مسئولان باید در میان مردم حضور پیدا کنند چرا که مردم نیت‌های پاک دارند و به مسئولان کمک می‌کنند.

حضور اعضای شورای شهر لامرد در میان مردم قابل‌ تقدیر است

 به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، حجت‌الاسلام علی حسین زاده در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر لامرد با اشاره به فرا رسیدن شهادت آیت‌الله طالقانی اظهار داشت: آیت‌الله طالقانی ابوذر زمان انقلاب اسلامی بود که در دوران منحوس پهلوی شکنجه‌های زیادی تحمل نمود اما هیچ‌گاه تحت تأثیر قدرت‌ها قرار نگرفت.

وی افزود: شهید آیت‌الله مدنی دومین شهید محراب نیز به فرموده رهبر معظم انقلاب عالمی فقید و روحانی ناطق بود و مانند آیت‌الله طالقانی اهل مبارزه و بینش سیاسی بود.

امام‌جمعه لامرد با بیان اینکه سیاست شیطانی آمریکا مذاکره برای مذاکره است گفت: مذاکره برای مذاکره معنایی ندارد و مذاکره باید برای از بین بردن تحریم‌ها باشد.

حجت‌الاسلام حسین زاده ادامه داد: رویکرد دولت سیزدهم جمهوری اسلامی تعامل با همه جهان است و مذاکرات مانند سری قبل از اساس اشتباه است و باید الگوهای جدید طراحی شود و آمریکایی‌ها بدانند که دیگر دوره دروغگویی تمام‌ شده است.

امام‌جمعه لامرد با اشاره به حضور اعضای شورای اسلامی شهر لامرد در محلات مختلف این شهر تاکید کرد: این اقدام اعضای شورای اسلامی شهر لامرد و حضور آنان در میان مردم قابل‌تقدیر است و همه مسئولان باید در میان مردم حضور پیدا کنند و پای درددل‌های مردم بنشیند زیرا مردم نیت‌های پاک دارند و به مسئولان کمک می‌دهند.

وی اضافه کرد: طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌کاره باید در دستور کار قرار بگیرد همه آنها از بیت‌المال هزینه شده است، برخی از دستگاه‌های راه‌سازی مدت‌ها است در یک‌گوشه‌ای افتاده است.

خطیب جمعه لامرد در خصوص احداث کمربندی نیز گفت: چندین بار راجع به احداث کمربندی سخن گفته‌ایم یک‌بار هم آقایی آمد و گفت که ما کارهای کمربندی را انجام داده‌ایم اما از همان وعده‌های دروغین هشت‌ساله بود!؟ یک نفر دیگر هم مطلب نوشت که کمربندی ارتباطی به شورای شهر ندارد، پس شورای شهر وظیفه‌اش چیست؟

حجت‌الاسلام حسین زاده  ادامه داد: گاهی مردم برای گازکشی در کوچه حفاری انجام می‌دهند، پول آن‌هم به شهرداری پرداخت‌شده است اما بعد از آن حفاری دوباره آسفالت نمی‌شود و یا گاهی یک کوچه و خیابانی 4 عدد لامپ باید نصب نشود که توقع زیادی از سوی مردم نیست آن مردمی که این‌قدر نجیب و صبور هستند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول