اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

کشف ۸ میلیارد تومانی بلور و کریستال قاچاق

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف بیش از ۷۸ هزار قلم بلور و کریستال قاچاق خبر داد.

کشف ۸ میلیارد تومانی بلور و کریستال قاچاق

سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از کشف بیش از 78 هزار قلم بلور وکریستال قاچاق خبر داد.

سرهنگ ولی پور گودرزی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: طی اطلاع از قاچاق انواع بلورجات در سطح شهر تهران، مامورین این پلیس طی یک عملیات همزمان و منسجم پس از رصد اطلاعاتی نامحسوس به محل دپوی کالاهای قاچاق مراجعه کرده که بیش از 78 هزار قلم بلور وکریستال در محل موجود بود.

وی تصریح کرد: در بررسی اولیه مشخص شد افرادی با تبدیل یک باب آپارتمان مسکونی سه طبقه به انبار غیرمجاز در خیابان بعثت اقدام به دپوی بلور و کریستال خارجی قاچاق فاقد اسناد مثبته گمرکی می‌کنند؛ بلورجات مذکور که ساخت کشور ژاپن ، ایتالیا ، آلمان و ... بودند بوسیله خودروهای سواری شوتی به تهران منتقل شده و در بازار تهران به فروش می رسید.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت با اشاره به اینکه کارآگاهان در رصد های اطلاعاتی مالک کالاها را شناسایی کردند، افزود: با هماهنگی مقام قضائی کارآگاهان در عملیات پلیسی مالکین کالاها را دستگیر و با تکمیل پرونده متهمین را به مرجع قضائی معرفی کردند. 

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 80 میلیارد ریال اعلام کرده اند، از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق و احتکار کالا با پلیس 110 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول