اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

شرکت فایزر به دنبال مجوز تزریق واکسن در کودکان 5 تا 11 سال است

تصمیم ایالات متحده در مورد تزریق واکسن کووید ۱۹ فایزر/ بیو‌ان‌تک برای کودکان ۵ تا ۱۱ ساله ممکن است در ماه اکتبر اتخاذ شود.

شرکت فایزر به دنبال مجوز تزریق واکسن در کودکان 5 تا 11 سال است

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از سی‌ان‌بی‌سی نیوز، منابع آگاه  می‌گویند تصمیم ایالات متحده در مورد تزریق واکسن کووید ۱۹ فایزر/ بیو‌ان‌تک برای کودکان ۵ تا ۱۱ ساله ممکن است در ماه اکتبر اتخاذ شود.

جدول زمانی بر اساس این انتظار است که واکسن فایزر/بیوان‌تک، داده‌های کافی از آزمایشات بالینی داشته باشد تا از مجوز استفاده اضطراری (EUA) سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) برای گروه سنی مذکور استفاده کند.

اگر فایزر  درخواست مجوز استفاده اضطراری از واکسن خود را تا پایان ماه سپتامبر ( سه هفته دیگر) ارسال کند و داده‌ها از استفاده از آن پشتیبانی کنند، تا زمان رسیدن به ماه اکتبر ( اواسط مهرماه) محصول فایزر طی چند هفته برای تزریق به کودکان آماده خواهد شد. 

سازمان غذاو داوری آمریکا در حالی تصویب واکسن شرکت فایزر را بررسی می‌کند که مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا و آژانس دارویی اروپا ارتباط برخی از عوارض ماند التهاب قلبی را با این واکسن را تأیید کرده‌اند (اینجا بخوانید). همچنین طبق اعلام رسانه‌های آمریکا، برخی از موارد مرگ و میر مرتبط با تزریق واکسن نیز در حال بررسی است.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول