اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

عضو شورای شهر مشهد: بار عمده ویروس کرونا روی دوش کارکنان سازمان فردوس‌هاست

رئیس کمیسیون خدمات‌ومحیط‌زیست شهری شورای شهر مشهد گفت: بار عمده شیوع ویروس کرونا روی دوش سازمان فردوس‌ها و به‌ویژه همکاران بهشت رضوان و بهشت رضا(ع) است؛ عزیزانی که هرروز از صبح تا غروب آفتاب پیوسته درحال تلاش برای تغسیل و تدفین اموات هستند.

عضو شورای شهر مشهد: بار عمده ویروس کرونا روی دوش کارکنان سازمان فردوس‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، حسن کریمدادی ضمن قدردانی از زحمات فداکارانه کارکنان سازمان فردوس‌ها که این روزها در خط مقدم ویروس کرونا هستند، اظهارکرد: خوشبختانه به همت سازمان فردوس‌ها و همچنین سیاست‌گذاری‌های مدیریت شهری در دوره قبل، اقدامات خوبی در این سازمان انجام شده است.

رئیس کمیسیون خدمات‌ومحیط‌زیست شهری شورای شهر مشهد با تاکید بر لزوم توجه ویژه به نیروی انسانی سازمان فردوس‌ها، با توجه به شرایط خاص روحی و روانی حاکم بر همکاران، گفت: در بازدید اخیر انجام شده از سازمان، گزارشی دربحث مشاغل سخت نیز ارائه و برنامه‌های میان‌مدت این مجموعه مورد بحث و بررسی قرار گرفت که امیدواریم در تعامل معاونت خدمات شهری با کمیسیون، مشکلات سازمان فردوس‌ها به‌صورت ویژه، مخصوصا با شرایط کرونا، رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه بار عمده شیوع ویروس کرونا روی دوش سازمان فردوس‌ها و به‌ویژه همکاران بهشت رضوان و بهشت رضا(ع) است، افزود: در شرایط کنونی، این عزیزان از صبح تا غروب آفتاب پیوسته درحال تلاش برای تغسیل و تدفین و خدمات‌رسانی مناسب به شهروندان هستند.

گفتنی است؛ منصوریان یکی دیگر از اعضای شورای شهر اسلامی مشهد نیز چند روز قبل اظهار کرد: آمار فوتی‌های اعلامی که از پی‌سی‌آر می‌آید، خیلی کمتر از آن تعدادی است که غسال‌ها در بهشت رضا سه شیفته دارند متوفیان را می‌شویند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول