اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

۳ بازیکن کلیدی پدیده به تمرینات بازگشتند

حسین مهربان، صادق صادقی و امیرحسین کریمی که از بازیکنان تاثیرگذار فصل گذشته شهرخودرو بودند طی مذاکره با سرمربی پدیده قرار شد به تمرینات این تیم برگردند و قید رضایتنامه و دفترچه سربازی را بزنند.

۳ بازیکن کلیدی پدیده به تمرینات بازگشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد بعد از اینکه نماینده مشهد در لیگ برتر دچار چالش‌های مدیریتی شد، برخی بازیکنان این تیم به اشکال مختلف ساز جدایی سر دادند، چندین نفر از آن‌ها به دنبال رضایتنامه بودند و چندین نفر نیز زودتر از موعد خود را سرباز کردند تا بتوانند از پدیده جدا شوند.

با مشخص شدن وضعیت مدیریتی و کادرفنی این تیم، مهاجری در اولین گام از مدیران تیمش خواست زمینه بازگشت بازیکنانی که به عنوان سرباز راهی فجر سپاسی شدند را فراهم کنند و معمایی وعده داده ۲ بازیکن رفته به تیم شیرازی را بازخواهد گرداند. به این ترتیب قرار شد با مساعدت مدیرعامل تیم فجر سپاسی عرفان معصومی و امید منصوری به زودی از تیم شیرازی جدا شده و به مشهد برگردند.

در کنار آن‌ها سه بازیکن دیگر یعنی حسین مهربان، صادق صادقی و امیرحسین کریمی که از بازیکنان تاثیرگذار فصل گذشته بودند نیز طی مذاکره با مهاجری قرار شد به تمرینات این تیم برگردند و قید رضایتنامه و دفترچه سربازی را بزنند.

به این ترتیب محمدرضا مهاجری توانست در اولین گام مانع رفتن بازیکنان کلیدی تیمش شود، گرچه قبل از آمدن او و کادر فنی‌اش علی نعمتی و امین قاسمی‌نژاد راهی پرسپولیس و استقلال شده بودند.

با بازگشت این بازیکنان و جذب مهره‌هایی چون سعید جلالی‌راد و میلاد کمندانی فعالیت جدی تیم مشهدی در نقل و انتقالات آغاز شده است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول