اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

جوابیه حزب کارگزاران به گزارشی درباره مواضع متناقض اصلاح‌طلبان درباره وقایع افغانستان

روابط عمومی حزب کارگزاران سازندگی در پاسخ به گزارشی درمورد مواضع متناقض اصلاح‌طلبان پیرامون مقاومت در سوریه و وقایع افغانستان جوابیه‌ای منتشر کرد.

جوابیه حزب کارگزاران به گزارشی درباره مواضع متناقض اصلاح‌طلبان درباره وقایع افغانستان

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، روابط عمومی حزب کارگزاران سازندگی در پاسخ به گزارش اخیر خبرگزاری فارس درباره مواضع متناقض اصلاح‌طلبان پیرامون مقاومت در سوریه و وقایع افغانستان جوابیه‌ای منتشر کرد که متن آن به شرح ذیل است:

پیرو انتشار گزارش روز نوزدهم شهریورماه در سرویس «تشکل‌ها و احزاب» با تیتر «اصلاح‌طلبان و فریب‌های رونالدینیویی/معترضان دیروز مقاومت، حامیان امروز کمک به پنجشیر» که در بخشی از آن به یادداشتی غیر واقعی به قلم جناب آقای کرباسچی، دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ایران در روزنامه سازندگی استاند شده، به اطلاع می رساند ایشان هیچ مقاله‌ یا اظهار نظری در زمینه تحولات افغانستان در روزنامه سازندگی و هرجای دیگری نداشته‌اند.

لذا انتظار می رود ضمن انتشار تکذیب این مطلب در همان سرویس، بر منابع مورد استفاده در اخبار و گزارش های خبری متبوع، نظارت دقیق‌تری صورت پذیرد.

بنا بر پیگیری فارس، مطلب فوق در تاریخ 31مردادماه1400 با عنوان «تله‌ی طالبان» به قلم محمد قوچانی سردبیر روزنامه متبوع حزب کارگزاران سازندگی(سازندگی) و عضو شورای مرکزی این حزب منتشر شده بود که به اشتباه در برخی از رسانه‌ها به قلم کرباسچی درج شده بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول