اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

آمار درخشان رونالدو مقابل نیوکاسل ؛ کریس امروز گل می‌زند؟

کریستیانو رونالدو که امروز در بازی منچستریونایتد به احتمال فراوان در ترکیب قرار خواهد گرفت، آماری فوق العاده مقابل نیوکاسل از خود به ثبت رسانده است.

آمار درخشان رونالدو مقابل نیوکاسل ؛ کریس امروز گل می‌زند؟

به گزارش خبرگزاری فارس، امروز در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد در اولدترافورد میزبان نیوکاسل است و انتظار می‌رود رونالدو در ترکیب اصلی قرار گیرد. به گفته رسانه‌های انگلیسی اگر رونالدو در بین 11 نفر اول هم نباشد، امروز دقایقی برای شیاطین سرخ بازی خواهد کرد رسماً کار او در این تیم آغاز شود.

رونالدو با 2 گلی که در مسابقات ملی برای پرتغال به ثمر رساند نشان داد در اوج آمادگی به سر می‌برد و باید دید آیا امروز می‌تواند اولین گل خود برای منچستریونایتد در دوره دوم را به ثبت رساند یا خیر. 

رونالدو در 3 بازی اخیر خود مقابل نیوکاسل در سال‌های 2008 تا 2009 توانسته 5 گل به ثمر رساند و آماری فوق العاده از خود به جا گذارد. این بازیکن تاکنون 11 بار مقابل نیوکاسل قرار گرفته که نتیجه آن 10 برد و یک تساوی بوده است. رونالدو تاکنون مقابل نیوکاسل شکست نخورده و توانسته آمار 6 گل و 5 پاس گل را به ثبت رساند.

بازی امروز منچستریونایتد مقابل نیوکاسل از ساعت 18 و 30 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول