اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

تئاترخیابانی مردم را به چالش دعوت می‌کند

مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری کشور گفت: تئاتر خیابانی از جنس تئاترهای مردمی است و تماشاگر را به چالش دعوت می‌کند و با آن ها ارتباط برقرار و افراد را در اجرای نمایش به مشارکت وا می‌دارد.

تئاترخیابانی مردم را به چالش دعوت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، کوروش زارعی، در آستانه برگزاری هفتمین رپرتوار تئاتر خیابانی خراسان شمالی برگزاری این رویداد را اتفاق مبارکی دانست و با توجه به این که حق مطلب در حوزه دفاع مقدس آن گونه که باید ادا نشده است از مدیران فرهنگی استان خواست تا اعتماد بیشتری به جامعه هنری داشته باشند. 

وی با بیان این که بیش از ۲ دهه است که تئاتر خیابانی در کشور مرسوم شده و این هنر، هم برای هنرمندان و هم برای مردم شناخته شده است و مردم با این گونه هنری آشنا هستند و در واقع تئاتر خیابانی در کشور ما جا افتاده است، اظهار کرد: تئاتر خیابانی از جنس تئاترهای مردمی است و تماشاگر را به چالش دعوت می‌کند و با آن ها ارتباط برقرار و افراد را در اجرای نمایش به مشارکت وا می‌دارد.

مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری کشور با اشاره به این که هنرمندان ما از کشورهای خاورمیانه و حتی کشورهای اروپایی، به روزتر و جلوتر هستند و در شکل تئاتر خیابانی نیز اتفاق‌های مبارکی رقم خورده است، تصریح کرد: سال‌هاست در حیطه تئاتر دفاع مقدس و مقاومت این شکل از نمایش‌ها جا افتاده و بخش‌هایی برای آن باز شده و گروه‌های خوب و حرفه‌ای هم خیلی خوب در این زمینه کار می‌کنند.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول