اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

سپاه گچساران پرچمدار اقدامات مومنانه/دیروز در سنگر دفاع امروز در خط مقدم مقابله با کرونا

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گچساران از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کنار مردم بوده و گوش به فرمان رهبری انقلاب در انجام اقدامات مومنانه علمداری کرده است.

سپاه گچساران پرچمدار اقدامات مومنانه/دیروز در سنگر دفاع امروز در خط مقدم  مقابله با کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در عرصه سازندگی کشور، تقویت و بالا بردن کارایی فرهنگی، سیاسی، درمانی و تمام دیگر حوزه ها نقش مهمی را ایفا کرده است.

سبز قامتان بی ادعایی که با الهام از مکتب رسول الله (ص) درس عزت و کرامت آموختند و با سرلوحه قرار دادن نهضت عاشورا و با درک درست و دقیق از انقلاب و میهن اسلامی همواره در صحنه حضوری به موقع ، موفق و فداکارانه داشته اند.

یکی از دستاوردهای ارزشمند و مهم انقلاب اسلامی، تأسیس سپاه پاسداران به فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی است.

نهادی که انگیزه تشکیل آن حفاظت و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده تا جائیکه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره ) فرمودند: اگر سپاه نبود، کشور هم نبود.

این مردان همیشه آماده به خدمت تا کنون توانسته اند هرجا که به آنها نیاز بود حضور پیدا کرده و با فداکاری و از خود گذشتگی با موفقیت از آن آزمون ها بیرون بیایند.

نیروهای سپاه با آمادگی بالای خود و اقدام به ‌موقع در صحنه نبرد به همراه حفظ جوشش و روحیه انقلابی توانسته اند خاری در چشم دشمنان انقلاب اسلامی باشند.

در طول سال های اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در خط مقدم عرصه سازندگی کشور و خدمات‌رسانی جهادی و عالمانه به ملت مقاوم و سرافراز ایران اسلامی از جمله سیل، زلزله و کرونا حضور داشته و در کنار جهادگران عرصه سلامت برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به تلاش پرداخته است.

تا جائیکه حضور نیروهای سپاه در حوادث و بلایای طبیعی باعث دلگرمی مردم و امیدواری آنها شده است.

بارها شاهد بودیم در سیل مناطق مختلف این مردان تربیت یافته مکتب عاشورایی بدون در نظر گرفتن درجه و جایگاه خود آستین ها را برای کمک به مردم بالا زده و در مناطق حضور یافتند.

هنوز داغ سردار دلها حاج قاسم سلیمانی بر قلب مردم ایران اسلامی تازه است کسی که خود یک نماد بی مثال از عزت، افتخار، ایثار و از خود گذشتگی برای همه اقشار ملت ایران اسلامی و دنیا محسوب می شود.

یکی از شهروندان گچساران بام نفتی ایران به خبرنگار فارس گفت: اگر نیروهای سپاه نبود خدا می دانست چه بلایی داعش بر سر ما می آورد. 

محمود نعمت الهی عنوان کرد: ما منکر زحمات دیگر ارگان ها برای امنیت نیستیم ولی حضور سپاه در منطقه باعث دلگرمی و آرامش همه ما می باشد.

وی افزود: ملت ایران اسلامی هیچ گاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را فراموش نخواهند کرد چنین شخصیت های بزرگی تربیت یافته نهاد سپاه است.

خانم نسترن گرامی پور یکی دیگر از شهروندان گچساران اظهار کرد: من همیشه آرامش و آسایش خود و خانواده و مملکتم را مدیون تلاشهای سپاه می دانم زیرا اگر آنها نبودند داعش و دیگر تروریست ها خدا می دانست با جوان های ما در مرزها و یا داخل کشور چه می کردند.

وی عنوان کرد: سپاه در سیل خوزستان، مسئله بی آب شهرهای خوزستان و دیگر رویدادهای طبیعی به خوبی پای کار آمد و جهادی تا آخر پای کار ایستاد.

گرامی پور تصریح کرد: در حال حاضر نیز در بحث کرونا سپاه درگچساران سالن خود را به تزریق کرونا اختصاص داده و همکاری های لازم را انجام می دهد.

وی گفت: ما همیشه دعای خیر خود را بدرقه راه تمام حافظان امنیت ایران اسلامی می کنیم.

توزیع بیش از 13 هزار بسته کمک معیشتی در طرح حاج قاسم سلیمانی در گچساران

سرهنگ باقر پسنده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: سپاه رسالت خدمت رسانی به تمام اقشار جامعه را بر عهده داشته و در تمام عرصه ها اعم از سازندگی و محرومیت زدایی و درمانی نیز حضور پر رنگی دارد.

وی ادامه داد: در سال گذشته کلینیک تخصصی شهدای بسیجیان گچساران با ۴ بخش در سال گذشته همزمان با هفته دفاع مقدس در این شهرستان افتتاح و کار خود را آغاز کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران تصریح کرد: در حال حاضر با افتتاح ۸ بخش دیگر اعم از قلب، داخلی، اطفال، مغز و اعصاب، ارتوپد، زنان، اورولوژی، روان پزشک این مرکز با 14 پزشک متخصص و 12 بخش به شهروندان خدمات درمانی ارائه می‌دهد.

پسنده با اشاره به هزینه 40 میلیارد ریالی ساخت کلینیک تخصصی شهدای بسیجیان بیان کرد: این مرکز تمامی خدمات پزشکی درضمن تخفیف ۵۰ درصدی به بسیجیان برای دیگر اقشار مردم با تعرفه های پایین تر از نرخ درمان کشوری ارائه می‌کند.

وی افزود: بسیج تا کنون و از ابتدای پیداش کرونا در کنار کادر درمان با برگزاری طرح شهید قاسم سلیمانی حضور پر رنگی داشته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران خاطر نشان کرد: در مرحله سوم اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی این نهاد حسینه ثارالله خود را برای تزریق واکسناسیون مردم گچساران آماده و در اختیار کادر بهداشت و درمان قرار داده است.

پسنده عنوان کرد: در کنار این اقدامات تمام افراد بسیج اعم از کادر و پرسنل و درمان برای کمک به کادر درمان گچساران آماده هستند.

وی اظهار کرد: در کنار دیگر اقدامات بسیج گچساران از ابتدای آغاز طرح شهید حاج قاسم سلیمانی تا کنون افزون بر 13 هزار و 700 بسته کمک معیشتی در بین اقشار کم درآمد و نیازمند گچساران توزیع شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران اضافه کرد: نیروهای بسیج همواره لبیک گویان به دستورات مقام معظم رهبری هستند و برای رفاه و امنیت مردم ایران اسلامی تلاش می کنند.

================

گزارش: ندا نعمتی

================

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول